Beantwoord

Albastov Magomed

  • 4 November 2023
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo ik heb mijn bank kaart kwijt,kunt u me een nieuwe sturen?  Albastov Magomed,  

icon

Beste antwoord van Tim DL 6 November 2023, 09:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Bel eerst en vooral naar Card Stop om uw bankkaart te laten blokkeren en schakel desnoods contactloos betalen uit dat kan je doen via Easy Bank Web of App en neem daarna contact op met de bank.

En nog iets: geen persoonlijke gegevens op deze forum vermelden doet dat alleen in een privé bericht gericht aan de bank.

Reputatie 1

Hallo ik heb mijn bank kaart kwijt,kunt u me een nieuwe sturen?  Albastov Magomed,  

Dag @Albastov Magomed,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Zoals @Alexander heeft gezegd, aangezien de Community publiek/openbaar is, is het aangeraden geen persoonlijke gegevens mee te geven. Ik heb je adres bij deze ook verwijderd uit je bericht. 

 

Wanneer je je kaart verliest, blokkeer je best inderdaad je kaart zo snel mogelijk. Dit kan je door Cardstop te bellen op 078 170 170, of via je Easy Banking App.

Je kan dit via je Easy Banking App door in het menu ‘Mijn diensten’  te kiezen voor ‘Kaarten’. Hier kan je dan de specifieke kaart selecteren en kiezen voor ‘Definitief blokkeren of vervangen’.

Via zowel Cardstop als je Easy Banking App wordt de kaart automatisch vervangen.

 

Aangezien de Community openbaar is, hebben wij ook geen toegang tot je gegevens. Indien je dus verdere vragen hebt in verband met je kaart of andere persoonlijke bancaire zaken, raad ik je aan om ons beveiligd telefonisch te contacteren via het communicatiemenu van je Easy Banking App. Hier kies je voor ‘Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op ‘Easy Banking Centre’ of ‘Neem contact met ons op’. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis). We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer