Beantwoord

Bancontact functie werkt niet

  • 22 September 2021
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

Bancontact functie in de easy Banking app werkt al sinds zaterdag niet meer. Nog mensen die problemen ondervinden?

icon

Beste antwoord van Shari V 30 September 2021, 14:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2

Dag Katiakad

Er is geen sprake van een algemeen technisch probleem met de Bancontact-functie.

Krijg je een bepaalde foutcode -en melding te zien?

De melding dat het momenteel niet mogelijk is om QR codes te scannen. Via Payconiq lukt het wel

 

Reputatie 1

Dag @Katiakad 

Heb je al eens geprobeerd om je Easy Banking App te verwijderen en opnieuw te installeren?

Mocht je dan nog steeds dezelfde foutmelding krijgen, probeer dan ook zeker volgende stappen te volgen om het cache geheugen te legen.

Android toestel: instellingen - apps - Easy Banking App - opslag - cache wissen/legen

IOS toestel: instellingen - algemeen - Iphone opslag - Easy Banking App - ruim op

Groetjes

JadieT

Beide gedaan, krijg nu deze melding 

 

Nogmaals geprobeerd, nu terug de eerste foutmelding 

Reputatie 2

Dag Katiakad

Ik stel voor dat je telefonisch contact met ons opneemt op dit te onderzoeken.

Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer