Beantwoord

bpost overkomer

  • 28 January 2024
  • 31 reacties
  • 476 Bekeken

alles werkt nu eindelijk paar dagen. kan inloggen enz.en vanmorgen.poef.uw heeft geen easy banking contract.uw account is geblokt.bel nummer 02xxxxx

wat is met dat allemaal?????

jaren geen probs gehad bij bpost en nu ineens kan ik noet meer aan mn geld en heb ik geen bankrekening meer.bedankt bpost

en bnp paris bas

icon

Beste antwoord van JessicaJ 2 February 2024, 15:00

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 3

ja ze hebben met andere kaartlezers geprobeer in de banken zelf en ja de tijdzone is correct

Heb je Easy Guide, Easy Go of ben je Hello Bank ?
Of is het een basisrekening of nog een andere formule ?

Misschien heb je meer geluk als de nieuwe kaart arriveert.

Als je beschikt over een Windows computer en een identiteitskaartlezer  zou je kunnen een itsme account aanmaken.
Vervolgens log je in via de computer, bij BNP Paribas, en daar kies je “aanmelden met itsme” in plaats van “aanmelden met kaartlezer”. Dan kan je minstens een overzicht hebben van je rekeningen.
Ik ben geen medewerkster van BNP Paribas, maar misschien helpen sommige methoden, al vrees ik dat je uiteindelijk door BNP Paribas zal moeten gedepanneerd worden.

Gella,

Ik ben al in Bnp kantoor geweest krijgen het niet in orde

Ben ook al in bpost kantoor geweest krijgen het ook niet in orde

gebeld met brussel kunnen er niet aan uit.

Tja daar sta je dan

het enigste dat ze nog wilde proberen is de nieuwe kaart maar het was geen zekerheid want mijn kaart is getest en er is geen bal aan of een foutive gegven op . Dat zijn hun woorden maar hopenlijk werkt het

het is alleen wanneer heb ik die kaart , duurt allemaal te lang voor een oplossing.

Er moet ergens een bug zitten met mijn rekening 

ik heb een its me account en dit lukt ook niet de eerste maal je dit gebruikt moet ik de kaartlezer gebruiken en krijg ik de e handtekening fout 

Reputatie 3

ik heb een its me account en dit lukt ook niet de eerste maal je dit gebruikt moet ik de kaartlezer gebruiken en krijg ik de e handtekening fout 


Het moet erg frustrerend zijn als de bank zelf je niet kan helpen.
Heb je in de bank je identiteitskaartgegevens laten controleren, en je adres ?

Omdat ikzelf constateerde dat ik vergeten had mijn laatste identiteitskaartnr door te geven bij Bpost.
Dan moest ik naar een kantoor van Paribas om het daar te laten actualiseren.
Ook in itsme heb ik dan mijn laatste identiteitskaart moeten aanbrengen.


Als het te lang duurt eer je een nieuwe kaart ontvangt, laat de oude blokkeren via Cardstop 078 170 170
Dan moeten ze wel vlug een nieuwe sturen.

Tenzij je ze nog gebruikt als je gaat winkelen. Je zit in een onmogelijke situatie, en ik hoop dat ze vlug een oplossing vinden voor jou.

Veel groeten

Reputatie 2

ja ze hebben met andere kaartlezers geprobeer in de banken zelf en ja de tijdzone is correct

Als men noch in het kantoor noch bij de hulplijn noch het bij opperste presidium eruit wijs geraakt dan is er een hoe dan ook softwarematig probleem. En zal dit ‘zaakje’ niet in een paar weken uitgeklaard kunnen worden.

U zou dus best zoveel mogelijk op veilig spelen en uw rekening leeg halen aan een automaat, voor zover het nog zou kunnen. En steeds dezelfde vraag: staat het ‘Bancomat-logo” op uw kaart?

 

Reputatie 1

ik heb een its me account en dit lukt ook niet de eerste maal je dit gebruikt moet ik de kaartlezer gebruiken en krijg ik de e handtekening fout 

Beste @franky1970 , 
dit klinkt als een bug op jouw bankkaart. Deze kunnen we telefonisch resetten.

We raden je aan om naar het Easy Banking Centre te bellen en expliciet te vragen voor een “ATC reset”.

Gezien dit een specifiek probleem is, kan het daarom zijn dat deze soort reset nog niet is geprobeerd door de vorige collega’s.

Laat ons zeker weten of dit heeft geholpen om achteraf te kunnen aanmelden op onze digitale kanalen.

 

Met vriendelijke groeten,

JessicaJ

Reageer