Ik heb een huawei p 30 lite met android versie 10 en kan de app niet activeren er kom steeds een foutmelding EBA0001
Ik heb een huawei p 30 lite met android versie 10 en kan de app niet activeren er kom steeds een foutmelding EBA0001
Hey
Heb je al geprobeerd om je toestel te herstarten?
Groetjes,
Lieze
Ja heb al meerder malen geprobeerd maar gaat niet verder dan de kaart scannen en dan steeds de foutmelding
Heb nu een code gekregen maar kan deze niet inschrijven voor te activeren
Hey
Bedoel je dat je deze foutmelding ook krijgt als je de code wilt ingeven bij het activeren?
Of krijg je hier een andere foutmelding?
Groetjes,
Lieze
Ik zie net je schermafbeelding. Als je deze foutmelding wegklikt, lukt het dan wel?
Eventueel kan je het ook eens proberen met mobiele data in plaats van wifi.
Groetjes,
Lieze
Ik net Huawei p40 lite gekocht, deze ondersteun Google Play niet meer en krijg dus easy banking niet opgestart. Iemand hetzelfde probleem of hulp.
Heb meerder malen geprobeerd en uiteindelijk toch gelukt werkt nu wel
Hey
Kan je ons vertellen wat er precies misloopt?
Groetjes,
Lieze
Bij het clonen van de app kan ik mij niet meer inloggen, het vraagt elke keer naar Google service en dit ondersteunt mijn toestel niet meer.
Hey
Bedoel je dat er wordt gevraagd naar de Play Store?
Dit is inderdaad nodig om onze app te kunnen installeren.
Je kan eventueel proberen via deze link onderaan de pagina.
Groetjes,
Lieze
Daar zit het probleem, mijn toestel ondersteund dit niet meer, de nieuwe Huawei's werken niet meer samen.
Hey
Misschien kan
Wij hebben hier helaas geen informatie over gekregen.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.