Beantwoord

easy banking app update op samsung smartphone J5 lukt niet

  • 25 October 2023
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Easy Banking App werkte zeer goed tot voor kort. Nu lukt het niet meer op mijn smartphone Samsung J5. Gedeïnstalleerd intussen en proberen herinstalleren, maar dat gaat niet meer. Ik krijg melding “de app wordt binnenkort op uw apparaat geïnstalleerd”. Is dit een gekend probleem en wanneer is de app terug beschikbaar voor mijn toestel? Is de compatibiliteit van de app gewijzigd naar een hogere versie van Android met de laatste update? Wat kan ik doen om de Easy Banking app te blijven gebruiken op mijn Samsung J5? 

icon

Beste antwoord van Julie N 25 October 2023, 13:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Bee , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Dit is inderdaad iets heel vreemde. Ik kan zelf via dit kanaal geen persoonlijke informatie raadplegen. Ik raad jou aan om even telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre. Zo kunnen we nakijken wat er aan de hand is. Je kan ons contacteren op de nummer 02 433 40 92 in combinatie met de Easy Banking Phone-code. Hoe je deze kan aanmaken vind je hier.

 

Groetjes,

Julie N

code aanmaken, bellen, complexe hoepels om door te springen,… 

Intussen ben ik er lan zelf achter dat de app gewoon niet meer kan werken op bepaalde gsm-toestellen met android versies ouder dan 6.2. Zeg dat dan gewoon. Noteer voor uw volgende klanten aub.

Advies: helaas, koop een nieuwe gsm of verhuis van bank. 

Dag @Bee,

bedankt voor jouw antwoord. Ik begrijp dat deze procedures vervelend kunnen zijn. Als bank is onze prioriteit altijd veiligheid. Bij oudere versies van software kunnen we deze veiligheid niet garanderen omdat deze de laatste technologie niet ondersteund. 
Hetzelfde geldt om contact met ons op te nemen. Via deze code, zijn wij altijd zeker dat wij de juiste persoon aan de lijn hebben en kunnen wij jou sneller en op een veilige manier verder helpen.

Groetjes,
Bert

Reageer