Easy Banking app: vingerafdruk wordt plots niet meer herkend

  • 23 mei 2020
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Sinds enkele weken word ik geconfronteerd met het volgende probleem: als ik via vingerafdruk wil aanmelden op de Easy Banking app, krijg ik plots de melding dat ik een verkeerde code gebruik en mij nog 2 pogingen resteren. 

Ik laat het echter nooit zover komen en ik installeer de app gewoon opnieuw (dat deed ik al verschillende keren). Dan werkt het even terug weer maar na enkele dagen krijg ik weer dezelfde melding. Ik belde al met een medewerker en toen deden we een grondiger herinstallatie (met een nieuw profiel als ik me niet vergis), maar vandaag dook het probleem opnieuw op.

Ik draai Android 10 en mijn vingerafdruk werkt voor alle andere apps, dus aan mijn toestel kan het niet liggen. Ook draai ik na herinstallatie altijd de laatste versie van de Easy Banking app.

Dit is uitermate frustrerend want ik gebruik de app dagelijks.

Bestaat hier een structurele oplossing voor? Ik ben toch niet de enige met dit probleem?


5 reacties

Reputatie 5

Hey @wvan ,

 

Jammer om te horen dat je niet meer kan aanmelden met je vingerafdruk.

Voor zover ik weet is hier geen algemeen probleem op deze functie.

Heb je de mogelijkheid om de huidige vingerafdruk in jouw systeem te verwijderen, een nieuwe toevoegen en dit opnieuw activeren in jouw Easy Banking App?

Dit lijkt vaak een oplossing wanneer de vingerafdruk niet wordt aangenomen.

 

Groetjes, 

Lieze

Dag @LiezeH 

Bedankt voor je antwoord.

Oké, dat heb ik gedaan. Ik moet er wel aan toevoegen dat ook mijn Easy Banking code niet werd/wordt aanvaard, dus misschien ligt het niet louter aan mijn vingerafdruk maar toch aan de app.

Ik vrees er dus voor of mijn probleem zal opgelost zijn. Voorlopig werkt het terug. Je hoort het wel als het weer in de soep draait.

Groeten,

willem

Reputatie 5

Hey @wvan ,

 

Gek dat je code ook niet werd aangenomen. Zou je kunnen vertellen welk toestel je hebt? Dan geef ik dit meteen door ter onderzoek.

Hou ons inderdaad zeker op de hoogte van het probleem met je vingerafdruk!

 

Groetjes,

Lieze

@LiezeH  een Motorola Moto G7 plus  met Android-versie 10.

Vandaag al 2x geweigerd door de app en 2x opnieuw moeten installeren :-(

Bedankt voor de opvolging!

Reputatie 5

Bedankt voor de details, @wvan !

 

Ik heb deze doorgegeven aan onze technische dienst.

Hopelijk vinden we zo snel een gepaste oplossing.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer