Beste,
De bancontact functie op de app werkt niet, ik krijg steeds de melding “technische fout”. Ik heb de app reeds meermaals opnieuw geïnstalleerd. zeer verevelend als je denkt ermee te kunnen betalen...
Beste,
De bancontact functie op de app werkt niet, ik krijg steeds de melding “technische fout”. Ik heb de app reeds meermaals opnieuw geïnstalleerd. zeer verevelend als je denkt ermee te kunnen betalen...
Hey
Zou je ons de volgende gegevens kunnen bezorgen zodat we het verder kunnen onderzoeken:
Ik geef het dan meteen door aan onze technische dienst!
Groetjes,
Lieze
Iphone 7
IOS 13.3.1
Na het scannen van QR code en bevestiging met vingerafdruk of code krijg ik de melding “technische fout probeer het later opnieuw” dus geen specifieke foutmelding
bedankt,
Karen
Bedankt voor de details,
Ik heb ze meteen doorgegeven aan onze techniekers!
Groetjes,
Lieze
Hetzelfde hier al een paar weken… op Samsung A70, na vinger afdruk steeds technische fout melding.
Hey
Krijg je achter de foutmelding een bepaalde foutcode met letters en cijfers?
Groetjes,
Lieze
Goeieavond, al enkele dagen kan ik niet op de site
Er komt op, niet beschikbaar ,controleer verbinding
Ik heb al vele keren geprobeerd internet aan ,uit maar het helpt niet
Grt
Maureen.
Hey
Krijg je achter de foutmelding een bepaalde foutcode met letters en cijfers?
Groetjes,
Lieze
rood kruis, daaronder technische fout probeer later opnieuw, maar geen foutcode.
Opgelost ondertussen
Dank
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.