Beantwoord

Foutmelding bij intekenen op staatsbon

  • 1 September 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al de hele ochtend in te tekenen op de staatsbon, maar het scherm blijft vastdraaien op ‘technische fout’. Ik probeerde te bellen naar jullie telefoonnummer, maar dat is duidelijk overbelast, want na 30 minuten werd er automatisch afgebroken. Ik hang nu opnieuw een kwartier in de wachtlijn. Hoe kan ik toch binnen de termijn (vandaag tot 16u) intekenen op de staatsbon?

 

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 1 September 2023, 10:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo,

Ik probeer al de hele ochtend in te tekenen op de staatsbon, maar het scherm blijft vastdraaien op ‘technische fout’. Ik probeerde te bellen naar jullie telefoonnummer, maar dat is duidelijk overbelast, want na 30 minuten werd er automatisch afgebroken. Ik hang nu opnieuw een kwartier in de wachtlijn. Hoe kan ik toch binnen de termijn (vandaag tot 16u) intekenen op de staatsbon?

 

 

Dag @Lientje,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Momenteel is het erg druk wegens deze Staatsbon, onze excuses.

Indien je het telefonisch wenst te doen kan dit via het nummer 02 433 41 34.

Je zal hiervoor wel een Easy Banking Phone code nodig hebben, de stappen hoe je deze kan aanmaken kan je terugvinden via Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis.

Indien dat niet mogelijk is, eventueel nog eens proberen via de Easy Banking Web.

 

Met vriendelijke groeten,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer