Beantwoord

geen toegang meer tot easy banking app

  • 20 January 2024
  • 34 reacties
  • 19934 Bekeken

Sinds deze ochtend kan ik plots via mijn gsm niet meer inloggen op de app, ik krijg steeds de melding dat ik geen easy banking webcontract heb, doch ik gebruik al jaren de app. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord van MarineF 20 January 2024, 13:12

Bekijk origineel

34 reacties

Zelfde probleem hier. Plots geen toegang meer. Bovendien wordt naar een nummer verwezen waar je naar kan bellen, maar ook dat is ontoegankelijk. Hoe kan ik mijn bankzaken vandaag regelen?

Zelfde probleem hier. Plots geen toegang meer. Bovendien wordt naar een nummer verwezen waar je naar kan bellen, maar ook dat is ontoegankelijk. Hoe kan ik mijn bankzaken vandaag regelen?

idem hier , dan is mijn vraag zou ik nog met de kaart in de winkel kunnen betalen

idem hier , dan is mijn vraag zou ik nog met de kaart in de winkel kunnen betalen

Hier hetzelfde probleem 

Hier soortgelijk probleem. Ik krijg de melding “Uw Easy Banking Web-contract ie geblokkeerd” en de helpdesk is niet operationeel tot maandag…

Slechte communicatie!

Hier soortgelijk probleem. Ik krijg de melding “Uw Easy Banking Web-contract ie geblokkeerd” en de helpdesk is niet operationeel tot maandag…

Slechte communicatie!

Inderdaad, totaal gebrek aan support voor de klant!

Misschien is dit dan toch het moment om alternatieven van naderbij te bekijken. 

Hier hetzelfde probleem :-(  bel naar mijn kantoor - niemand beschikbaar- bel naar de helpdesk gesloten vandaag :-( 

Melding: u hebt geen toegang omdat u geen easy banking webcontract hebt. Bel helpdesk ( moeten ze wel bereikbaar zijn natuurlijk :-( )

idem hier , dan is mijn vraag zou ik nog met de kaart in de winkel kunnen betalen

denk het wel, want ik heb zojuist online betaald wel met mijn fortis bakje omdat ik niet meer kan scannen 

 

idem hier , dan is mijn vraag zou ik nog met de kaart in de winkel kunnen betalen

denk het wel, want ik heb zojuist online betaald wel met mijn fortis bakje omdat ik niet meer kan scannen  en heb deze morgen bij de apotheker betaald met bankcontact

 

 

 

Ik ben dus blijkbaar niet de enige met dit probleem. Is wel zeer vervelend als je een betaling ofzo wil uitvoeren. Hopelijk is dit probleem snel opgelost ( ook al vrees ik dat het pas Maandag zal worden ) 

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ik ben al decennia  Fortis klant en geraak niet op web banking noch op easy banking. Niet vanaf I-phone  noch vanaf PC. Daar ik (al meer dan 10 jaar ) geen klant meer ben bij Bpost   had ik volgens de berichten gedurende zaterdag overdag wel access moeten hebben tot de  Web banking , maar dat is dus  niet het geval, op de IPhone krijg ik zelfs het bericht dat ik zo geen easy banking web contract heb (Niettegenstaande ik er al 10 jaar gebruik van maak)

IK heb (toevallig) wel iemand van de helpdesk fortis kunnen bereiken, maar die zegt dat het MISSCHIEN te maken heeft dat ik OOIT klant bij Bpost ben geweest ((ik heb 10 jaar geleden alles bij Bpost opgezegd)  en dat deze “link” nog MISSCHIEN nog ergens actief is en hiermee de oorzaak is dat ik geen access heb.   Dus best wachten tot maandag. Wat een service !!  In alle geval ik ben verre van tevreden over de situatie en zal me maar niet uitlaten wat ik hiervan denk. 

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

gebrek aan klantenservice kan men het nu noemen….. 

Idd volgens de app was easy Banking pas vanavond om 22u niet beschikbaar 

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

Ik heb al vanaf donderdag een melding op de Easy Banking app gekregen dat de app niet beschikbaar was vanaf zaterdag tot en met zondag. Stond gewoon bovenaan voordat je je kon aanmelden. Dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat de klanten niet verwittigd waren. Veel mensen lezen echter niet wat er bovenaan staat en melden zich dadelijk aan.

Ik kan er ook niet op easy banking alles behalve gezellig

Samen werken met bpost en dan nu werkt de app niet

En iemand problemen met betalen met bankkaart?

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

Ik heb al vanaf donderdag een melding op de Easy Banking app gekregen dat de app niet beschikbaar was vanaf zaterdag tot en met zondag. Stond gewoon bovenaan voordat je je kon aanmelden. Dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat de klanten niet verwittigd waren. Veel mensen lezen echter niet wat er bovenaan staat en melden zich dadelijk aan.

Er stond duidelijk zaterdag vanaf 22u, niet vanaf zaterdag (ik ben geen bpost klant)

Het is maandag en nog steeds geen toegang tot de app. Ook online betaling via VISA lukte zaterdag niet met de melding er is een ‘onverwachte fout’ opgetreden.

Zaterdagochtend werd mij reeds beloofd door een medewerker dat het onverwachte IT probleem opgelost ging zijn voor zondagavond, in het slechtste geval maandagochtend. Ondertussen kan ik nog steeds mijn bankzaken niet regelen. 

Is er al enig zicht op een oplossing? Klantenservice is onbereikbaar momenteel. 

Sinds deze ochtend is alles terug in orde voor  mijn account. 👍🏿

Bij mij nog niet in orde. Moet een dringende betaling doen en kan het niet betalen 

Bij mij nog niet in orde. Moet een dringende betaling doen en kan het niet betalen 

En geraak je bij de helpdesk terecht ?  

Ben aan het werk. Ik probeer deze middag eens tijdens mijn pauze 

 

Ik was eveneens klant bij bank van de post.

 

Heb mijn klantnr. via de app van bnp.

 

Maar krijg steeds foutcode als ik verder wil, dus lukt niet om profiel aan te maken in de app. (Foutcode EBA0010)

 

Heb contact gehad met helpdesk, kon me momenteel niet verder helpen.

 

Zou mogelijks kunnen zijn, dat m'n nieuw onlinecontract nog niet is opgemaakt?

 

Raadde me aan het in de loop vd dag, vanavond of morgen nog te proberen.

Reageer