Beantwoord

geen toegang meer tot easy banking app

  • 20 January 2024
  • 34 reacties
  • 20049 Bekeken

Sinds deze ochtend kan ik plots via mijn gsm niet meer inloggen op de app, ik krijg steeds de melding dat ik geen easy banking webcontract heb, doch ik gebruik al jaren de app. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord van MarineF 20 January 2024, 13:12

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 4

Hallo @Flup, @Rene1962, @MoNarjis,

Bedankt voor jullie geduld terwijl we er alles aan doen om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Ondertussen kan je voor hulp bij connectieproblemen contact nemen met de aparte lijn: 02 433 40 07. Volgens onze laatste informatie zouden er minder lange wachtrijen zijn bij deze lijn.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Je wil een overschrijving doen en dat ding blijft maar draaien en geeft een lege pagina..

 

 

Ik kan helaas nog steeds niet op BNP Paribas Fortis web.

Wanneer denkt me dit eens op te lossen?

op 2 verschillende computers geprobeerd en niks!

 

Het is maandag en nog steeds geen toegang tot de app. Ook online betaling via VISA lukte zaterdag niet met de melding er is een ‘onverwachte fout’ opgetreden.

Nu woensdag werkt het nog niet

Beste Lars,

Wat denk je dat ik en zeer wss vele mensen gedaan hebben?

Ik heb al 2x contact (vandaag en gisteren), gehad met het helpcenter.

Enigste dat ze kunnen doen, is m"n naam noteren en dat m'n dossier zal worden door verwezen naar de interne dienst…

Dus Lars... sry maar uw tsskomst hier heeft geen enkele zin, we willen zo snel mogelijk 'n oplossing, en niets steeds opnieuw bellen, om zelfde verhaaltje te horen.

 

Reputatie 4

Hallo @Zirah, @Katiakad, @Ludo Eurlings, @Ellen1973, @MarnixVdS, @Lindadg, @Lieke, @AFRANT, @Nell, @Leejoo.de.keersmaeker, @Kris7, @Bosmens, @Flup, @JennyDW

Bedankt voor jullie geduld. Onze excuses voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Zelfde probleem hier. Melding op computer: “Uw Easy Banking Web-contract is geblokkeerd” . Hoe moet ik nu mijn rekeningen betalen?? Het is al maandag!

En moest je nu eens binnen geraken via de telefoon. Je belt en belt en telkens muziek tot je van de lijn gesleten wordt. Wat een service 😟

zo gaat het er tegenwoordig bij meeste bedrijven aan toe !  😣

 

En moest je nu eens binnen geraken via de telefoon. Je belt en belt en telkens muziek tot je van de lijn gesleten wordt. Wat een service 😟

 

Ik was eveneens klant bij bank van de post.

 

Heb mijn klantnr. via de app van bnp.

 

Maar krijg steeds foutcode als ik verder wil, dus lukt niet om profiel aan te maken in de app. (Foutcode EBA0010)

 

Heb contact gehad met helpdesk, kon me momenteel niet verder helpen.

 

Zou mogelijks kunnen zijn, dat m'n nieuw onlinecontract nog niet is opgemaakt?

 

Raadde me aan het in de loop vd dag, vanavond of morgen nog te proberen.

Ben aan het werk. Ik probeer deze middag eens tijdens mijn pauze 

Bij mij nog niet in orde. Moet een dringende betaling doen en kan het niet betalen 

En geraak je bij de helpdesk terecht ?  

Bij mij nog niet in orde. Moet een dringende betaling doen en kan het niet betalen 

Sinds deze ochtend is alles terug in orde voor  mijn account. 👍🏿

Zaterdagochtend werd mij reeds beloofd door een medewerker dat het onverwachte IT probleem opgelost ging zijn voor zondagavond, in het slechtste geval maandagochtend. Ondertussen kan ik nog steeds mijn bankzaken niet regelen. 

Is er al enig zicht op een oplossing? Klantenservice is onbereikbaar momenteel. 

Het is maandag en nog steeds geen toegang tot de app. Ook online betaling via VISA lukte zaterdag niet met de melding er is een ‘onverwachte fout’ opgetreden.

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

Ik heb al vanaf donderdag een melding op de Easy Banking app gekregen dat de app niet beschikbaar was vanaf zaterdag tot en met zondag. Stond gewoon bovenaan voordat je je kon aanmelden. Dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat de klanten niet verwittigd waren. Veel mensen lezen echter niet wat er bovenaan staat en melden zich dadelijk aan.

Er stond duidelijk zaterdag vanaf 22u, niet vanaf zaterdag (ik ben geen bpost klant)

Ik kan er ook niet op easy banking alles behalve gezellig

Samen werken met bpost en dan nu werkt de app niet

En iemand problemen met betalen met bankkaart?

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

Ik heb al vanaf donderdag een melding op de Easy Banking app gekregen dat de app niet beschikbaar was vanaf zaterdag tot en met zondag. Stond gewoon bovenaan voordat je je kon aanmelden. Dus ik denk niet dat je kunt zeggen dat de klanten niet verwittigd waren. Veel mensen lezen echter niet wat er bovenaan staat en melden zich dadelijk aan.

Idd volgens de app was easy Banking pas vanavond om 22u niet beschikbaar 

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

gebrek aan klantenservice kan men het nu noemen….. 

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ze hadden best wel de klanten verwittigd voor ze de migratie deden en niet een uur geleden een berichtje plaatsten omdat ze merken dat er zoveel mensen plots niet meer op de app kunnen. Kwestie van klantenservice noem ik dat

Ik ben al decennia  Fortis klant en geraak niet op web banking noch op easy banking. Niet vanaf I-phone  noch vanaf PC. Daar ik (al meer dan 10 jaar ) geen klant meer ben bij Bpost   had ik volgens de berichten gedurende zaterdag overdag wel access moeten hebben tot de  Web banking , maar dat is dus  niet het geval, op de IPhone krijg ik zelfs het bericht dat ik zo geen easy banking web contract heb (Niettegenstaande ik er al 10 jaar gebruik van maak)

IK heb (toevallig) wel iemand van de helpdesk fortis kunnen bereiken, maar die zegt dat het MISSCHIEN te maken heeft dat ik OOIT klant bij Bpost ben geweest ((ik heb 10 jaar geleden alles bij Bpost opgezegd)  en dat deze “link” nog MISSCHIEN nog ergens actief is en hiermee de oorzaak is dat ik geen access heb.   Dus best wachten tot maandag. Wat een service !!  In alle geval ik ben verre van tevreden over de situatie en zal me maar niet uitlaten wat ik hiervan denk. 

Beste,

 

Jullie kunnen meer informatie vinden op deze pagina.

 

Mvg, 

Marine

Ik ben dus blijkbaar niet de enige met dit probleem. Is wel zeer vervelend als je een betaling ofzo wil uitvoeren. Hopelijk is dit probleem snel opgelost ( ook al vrees ik dat het pas Maandag zal worden ) 

Reageer