Ik ondervind problemen met het opvragen van de rekeninguittreksels - is er een probleem bekend ?
Ik ondervind problemen met het opvragen van de rekeninguittreksels - is er een probleem bekend ?
Het zou toch interessant zijn als zoiets bekend is om dat ONMIDDELLIJK ook bekend te maken (bvb met een melding bij een oproep naar de Helpdesk) - dat zou heel wat telefoontijd besparen om nog niet te spreken over de wachttijden om iemand aan de telefoon te krijgen ! Als dat dan ook al lukt !
Hey
Dit is helaas onderdeel van de storing en mee in onderzoek!
Groetjes,
Lieze
Hallo LiezeH, verwijzend naar ander topic blijkt opvraging en downloaden ENKEL te lukken met Internet Explorer (niet met Chrome en al de rest) MAAR de bestanden staan als bestandsextensie ‘.JSON’ i.p.v. PDF ?
Hey
Er is inderdaad helaas een storing bij de rekeninguittreksels. We werken zo snel mogelijk aan een oplossing!
Mijn excuses voor het ongemak,
Lieze
Idem hier sinds maandag geraak ik niet meer aan uittreksels alsook opzoeken op naam/IBAN/tijd,…. is onmogelijk.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.