Ik ondervind problemen met het opvragen van de rekeninguittreksels - is er een probleem bekend ?



Toon eerste bericht

30 reacties

Het zou toch interessant zijn als zoiets bekend is om dat ONMIDDELLIJK ook bekend te maken (bvb met een melding bij een oproep naar de Helpdesk) - dat zou heel wat telefoontijd besparen om nog niet te spreken over de wachttijden om iemand aan de telefoon te krijgen ! Als dat dan ook al lukt !

Hey @Chris Rosier ,

 

Dit is helaas onderdeel van de storing en mee in onderzoek!

 

Groetjes,

Lieze

Hallo LiezeH, verwijzend naar ander topic blijkt opvraging en downloaden ENKEL te lukken met Internet Explorer (niet met Chrome en al de rest) MAAR de bestanden staan als bestandsextensie  ‘.JSON’ i.p.v. PDF ?

Hey @Piet Mattheessens en @Chris Rosier ,

 

Er is inderdaad helaas een storing bij de rekeninguittreksels. We werken zo snel mogelijk aan een oplossing!

 

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

:hugging: Idem hier sinds maandag geraak ik niet meer aan uittreksels alsook opzoeken op naam/IBAN/tijd,…. is onmogelijk. 

Reageer