Beantwoord

Online bankieren

  • 29 July 2023
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Hallo, sedert ik een upgrade gedaan heb op mijn iMac, waarop nu OS Monterey staat met versie 12.6.8 de recentste versie.

Gaat het inloggen op het web met easy banking, zeer, zeer traag.

Na d applicatie bevestig te hebben met itsme, duurt het ruim 3 minuten en meer alvorens het scherm volledig is, waarna het nog eens heel lang tot vervelens toe duurt alvorens het volgende scherm geladen wordt. Soms gebeurt het zelfs dat in de opbouw het venster verschijnt of ik wil ingelogd blijven, helaas is dit venster niet te bedienen daar het nog niet volledig opgebouwd is.

Ik  heb drie browsers ter beschikking met de recentste versies, Safari, Google Chrome en Firefox. Waarbij dat ik nog vermeld dat de buffers en kokkies opgeschoond en verwijderd zijn van de browsers.

Doch geen enkel doet het beter dan google Chrome, zie hierboven.

Bij BNP Fortis zijn ze reeds op de hoogte, helaas nog geen oplossing gekregen.

Indien  iemand een oplossing heeft laat dan maar horen.

Vriendelijke groeten

Roland

icon

Beste antwoord van LarsD 31 July 2023, 09:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hallo, sedert ik een upgrade gedaan heb op mijn iMac, waarop nu OS Monterey staat met versie 12.6.8 de recentste versie.

Gaat het inloggen op het web met easy banking, zeer, zeer traag.

Na d applicatie bevestig te hebben met itsme, duurt het ruim 3 minuten en meer alvorens het scherm volledig is, waarna het nog eens heel lang tot vervelens toe duurt alvorens het volgende scherm geladen wordt. Soms gebeurt het zelfs dat in de opbouw het venster verschijnt of ik wil ingelogd blijven, helaas is dit venster niet te bedienen daar het nog niet volledig opgebouwd is.

Ik  heb drie browsers ter beschikking met de recentste versies, Safari, Google Chrome en Firefox. Waarbij dat ik nog vermeld dat de buffers en kokkies opgeschoond en verwijderd zijn van de browsers.

Doch geen enkel doet het beter dan google Chrome, zie hierboven.

Bij BNP Fortis zijn ze reeds op de hoogte, helaas nog geen oplossing gekregen.

Indien  iemand een oplossing heeft laat dan maar horen.

Vriendelijke groeten

Roland

 

OS Monterey 12.6.8 is wel een oudere software, ik heb op mijn MacBook OS Ventura 13.5 staan en ik heb totaal geen probleem om in te loggen in EBW.

Dus misschien best uw iMac updaten naar OS Ventura 13.5 indien mogelijk tenzij uw iMac niet meer in aanmerking komt voor deze software update omdat uw computer verouderd is.

 

Beste Alexander,

Dank voor uw reactie en geboden help.

Ja mijn iMac is van 2017 en een hogere versie wordt mij niet meer aangeboden.

Gisterenavond ging het plots veel beter, ingelogd op ongeveer 00:02 (minuten) , zowel op firefox als op google chroom, enkel op safari lukte het niet en kreeg als melding,

Site momenteel niet beschikbaar

NL - Onze website is om technische redenen momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen..

Dit is allemaal gebeurt zonder veranderingen te doen.

Vandaag lukt het enkel met google chroom on binnen te geraken in de bank, beide andere browsers geven de melding zoals hierboven.

Ik wacht verder rustig af.

Groeten

Roland

 

Reputatie 4

Hallo, @Roland Verbiest,

Bedankt om ons dit te melden.

Je hebt dus ook al een volledige browserreset gedaan?

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dag LarsD

Ik heb geen browserreset gedaan omdat ik bang ben van alle wachtwoorden te verliezen.

Ik heb wel onderstaande gedaan, zie hieronder.

Groeten

Roland

 

Reageer