Beste,
Wanneer ik probeer in te schrijven voor de staatsbon op jullie site krijg ik enkel een zandloper.
Is er een technisch probleem en wanneer zal dit opgelost geraken?
bedankt
Beste antwoord van Jonas F
Bekijk origineelBeste,
Wanneer ik probeer in te schrijven voor de staatsbon op jullie site krijg ik enkel een zandloper.
Is er een technisch probleem en wanneer zal dit opgelost geraken?
bedankt
Beste antwoord van Jonas F
Bekijk origineelBeste,
Wanneer ik probeer in te schrijven voor de staatsbon op jullie site krijg ik enkel een zandloper.
Is er een technisch probleem en wanneer zal dit opgelost geraken?
bedankt
Beste
Bedankt voor je bericht.
Wanneer je bent aangemeld op Easy banking web heb je links in het menu de rubriek ‘beleggingen’ en nadien kan je klikken ‘mijn orders’.
Hier kan je jouw orders nakijken, indien het niet is uitgevoerd zal je best nog eens opnieuw proberen.
Een andere oplossing is dat je eens beveiligd inbelt op onze Execution only lijn.Je zal hiervoor best wel de Easy banking phone code aanmaken. Ik link je hieronder hoe dit kan:
Vervolgens kan je bellen op het nummer 02 433 41 34. Je identificeert je aan de hand van je klantennummer en Easy banking phone code. Nadien krijg je een medewerker aan de lijn die je aankooporder kan doorgeven en plaatsen op de effectenrekening.
Hopelijk helpt deze informatie je verder.
Groetjes,
Jonas F.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.