Beantwoord

probleem aankoop staatsbon

  • 26 August 2023
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Wanneer ik probeer in te schrijven voor de staatsbon op jullie site krijg ik enkel een zandloper.

Is er een technisch probleem en wanneer zal dit opgelost geraken?

bedankt

icon

Beste antwoord van Jonas F 28 August 2023, 09:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Beste,

Wanneer ik probeer in te schrijven voor de staatsbon op jullie site krijg ik enkel een zandloper.

Is er een technisch probleem en wanneer zal dit opgelost geraken?

bedankt

Beste @jorgvandamme

Bedankt voor je bericht. 

Wanneer je bent aangemeld op Easy banking web heb je links in het menu de rubriek ‘beleggingen’ en nadien kan je klikken ‘mijn orders’.

Hier kan je jouw orders nakijken, indien het niet is uitgevoerd zal je best nog eens opnieuw proberen.

Een andere oplossing is dat je eens beveiligd inbelt op onze Execution only lijn.Je zal hiervoor best wel de Easy banking phone code aanmaken. Ik link je hieronder hoe dit kan:

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/bel-ons-in-alle-veiligheid-131/een-adviseur-beveiligd-contacteren-met-de-easy-banking-phone-code-2668

Vervolgens kan je bellen op het nummer 02 433 41 34. Je identificeert je aan de hand van je klantennummer en Easy banking phone code. Nadien krijg je een medewerker aan de lijn die je aankooporder kan doorgeven en plaatsen op de effectenrekening.

Hopelijk helpt deze informatie je verder.

Groetjes,
Jonas F.

Reageer