Beantwoord

Rekeninguittreksels

  • 13 June 2023
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Het downloaden van mijn rekeninguittreksels gaat al een tijdje niet meer.Het systeem blijft maar zoeken.Ik was eerst van mening dat het een probleem van korte duur zou zijn maar het blijft onmogelijk de uittreksels te downloaden.Ik heb dit altijd kunnen doen zonder problemen.Ik werk met Windows 10.

icon

Beste antwoord van CaroleL 14 June 2023, 09:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Heb je eens met een andere browser geprobeerd? 

 

Beste. Dank voor de raadgeving. Met Microsoft Edge werkte het niet en ook niet met Google Chrome. Dan maar geprobeerd met Firefox en…….dat werkte wel. Moet ik aan denken in de toekomst dus.

Groeten,

Jo

Reputatie 2

Hallo @JoVR ,

 

Bedankt voor je bericht!

 

Ik vermoed dat jouw pop-ups geblokkeerd staan.

Om deze te deblokkeren kun je eenvoudig volgende stappen volgen: 

Wat te doen als je rekeninguittreksels of fiscale attesten niet openen | Community BNP Paribas Fortis

 

Indien dit het probleem niet oplost, aarzel dan zeker niet om ons op de hoogte te stellen.

 

Groetjes, 

CaroleL

Beste.

Het werkt nu terug met de drie browsers op mijn PC.

Bij Edge was het nodig om niet alleen ‘pop-ups en omleidingen’ maar ook nog ‘automatische downloads’ toe te laten voor de site van de bank. Bij de twee instellingen moest de URL van de bank ingevoerd worden.

Ook met de Chrome browser is het nu terug mogelijk om de rekeninguittreksels te downloaden.

Dank voor de info, en vriendelijke groeten,

Jo

Reputatie 2

Hallo @JoVR,

 

Het doet me plezier te lezen dat je nu weer toegang hebt!

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer