Technische onderbrekeningen en storingen

  • 13 December 2019
  • 34 reacties
  • 4756 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Hey @thomasp ,

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt. 

Krijg je specifieke foutmeldingen? En op de app of ook op de computer?

Groetjes,

Lieze

Een nieuwe kaart bij mezelf en mijn echtgenote is inderdaad de reden.

De foutboodschap : “er heeft zich een technisch probleem voorgedaan” is wel niet echt sprekend.

Suggestie:” Profiel niet meer geldig” zou ons op weg hebben gezet.  

Toch bedankt voor de hulp -- ik was ondertussen al op het kantoor langsgeweest want wel dringend.

mvg

Kris 

Hey @KrisK ,

Dat is een zeer terechte opmerking!

Ik geef door aan onze IT-afdeling dat ze hun foutmeldingen best specifieker maken zodat het duidelijker is wat er precies aan de hand is!

Groetjes,

Lieze

Hey @thomasp ,

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt. 

Krijg je specifieke foutmeldingen? En op de app of ook op de computer?

Groetjes,

Lieze

 

 

Zoals steeds EBA0001. enkel op de app. Op de computer werkt alles goed, maar aangezien ik vaak op de baan ben, heb ik meestal geen PC bij me.

 

Vandaag weer geen enkele mogelijkheid tot inloggen. De bankcontact app is al meer dan 2 maand dat ik ze niet kan gebruiken (hier krijg ik geen foutmelding maar gewoon een eindeloos “loading” scherm).

 

Heb al meerdere malen de app opnieuw geïnstalleerd. Heb de easy-banking code aangemaakt (wat ik overigens geen verbetering vind en juist de deur openzet voor dieven om in je banking app te geraken), geen verbetering. Steeds om de haverklap foutmeldingen.

 

Sorry, maar ben hier echt niet over te spreken. Kosten aanrekenen voor premium pack service en niet eens een deftige banking app kunnen ontwikkelen, gaat er bij mij echt niet in.

Reputatie 7

@thomasp 

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je om de haverklap foutmeldingen krijgt en dat die blijven aanslepen. Mijn oprechte excuses dat dit toch het geval is.

Kan je me volgende info nog even bezorgen? We verzamelen alle gevallen, zodat onze ontwikkelaars zo snel mogelijk een update met een oplossing kunnen voorzien.

  • Het tijdstip van de laatste poging waarbij de foutcode verscheen:
  • Het merk en model van je toestel:
  • De versie van Android of iOS die je gebruikt:
  • De versie van onze app:

@thomasp

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je om de haverklap foutmeldingen krijgt en dat die blijven aanslepen. Mijn oprechte excuses dat dit toch het geval is.

Kan je me volgende info nog even bezorgen? We verzamelen alle gevallen, zodat onze ontwikkelaars zo snel mogelijk een update met een oplossing kunnen voorzien.

  • Het tijdstip van de laatste poging waarbij de foutcode verscheen:
  • Het merk en model van je toestel:
  • De versie van Android of iOS die je gebruikt:
  • De versie van onze app:

 

Tijdstip: toen ik bovenstaand bericht aan het typen was, dus rond een 14 uur. Maar heeft zich eigenlijk gedurende de hele voormiddag en vroege namiddag voorgedaan.

gsm: motorola G7 power

android versie 9

app versie: 25.0.16

 

 

Alweer een hele dag foutmeldingen (EBA0001)…

Reputatie 7

@thomas

Die foutmelding is inderdaad nog niet verholpen. Sorry voor het wachten. Ik heb de info uit je vorige bericht op 10 januari alvast wel meteen doorgespeeld aan de ontwikkelaars van onze app.. 

Nieuwe dag, nieuwe problemen:

 

Vandaag lukt het inloggen weliswaar, maar krijg ik de melding “uw rekeningoverzicht kan niet worden weergegeven - De andere functionaliteiten van de app zijn nog steeds toegankelijk”.

 

Met daarboven de melding “door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw a.u.b. U kunt ook de helpdesk contacteren op +32 2 433 40 92”

 

Reageer