Zowel de Easy bank app als de web-based PC banking applicatie hebben de laatste weken frequent last van ‘technische storingen’. Dit was ooit anders. Hebben jullie iets aan de onderliggende IT infrastructuur veranderd (of zijn bezig met die te veranderen ?) want zo erg heb ik het nog nooit geweten. Ik ben trouwens ook niet de enige met dit probleem ...ook mijn huisgenoten (die elks een aparte account hebben) klagen steen en been en collega’s op het werk die ook bij Fortis aangesloten zijn hebben dezelfde klachten. Dit is niet meer normaal. Ik werk in de IT-sector dus u kan gerust uitsluiten dat het lokale problemen betreft met wifi en/of 4G , smartphone of PC…….het probleem ligt duidelijk bij Fortis of bij de IT-supplier van Fortis. Graag uw feedback.
Hey
Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.
Krijg je specifieke foutmeldingen? En op de app of ook op de computer?
Groetjes,
Lieze
Een nieuwe kaart bij mezelf en mijn echtgenote is inderdaad de reden.
De foutboodschap : “er heeft zich een technisch probleem voorgedaan” is wel niet echt sprekend.
Suggestie:” Profiel niet meer geldig” zou ons op weg hebben gezet.
Toch bedankt voor de hulp -- ik was ondertussen al op het kantoor langsgeweest want wel dringend.
mvg
Kris
Hey
Dat is een zeer terechte opmerking!
Ik geef door aan onze IT-afdeling dat ze hun foutmeldingen best specifieker maken zodat het duidelijker is wat er precies aan de hand is!
Groetjes,
Lieze
Hey
Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.
Krijg je specifieke foutmeldingen? En op de app of ook op de computer?
Groetjes,
Lieze
Zoals steeds EBA0001. enkel op de app. Op de computer werkt alles goed, maar aangezien ik vaak op de baan ben, heb ik meestal geen PC bij me.
Vandaag weer geen enkele mogelijkheid tot inloggen. De bankcontact app is al meer dan 2 maand dat ik ze niet kan gebruiken (hier krijg ik geen foutmelding maar gewoon een eindeloos “loading” scherm).
Heb al meerdere malen de app opnieuw geïnstalleerd. Heb de easy-banking code aangemaakt (wat ik overigens geen verbetering vind en juist de deur openzet voor dieven om in je banking app te geraken), geen verbetering. Steeds om de haverklap foutmeldingen.
Sorry, maar ben hier echt niet over te spreken. Kosten aanrekenen voor premium pack service en niet eens een deftige banking app kunnen ontwikkelen, gaat er bij mij echt niet in.
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je om de haverklap foutmeldingen krijgt en dat die blijven aanslepen. Mijn oprechte excuses dat dit toch het geval is.
Kan je me volgende info nog even bezorgen? We verzamelen alle gevallen, zodat onze ontwikkelaars zo snel mogelijk een update met een oplossing kunnen voorzien.
- Het tijdstip van de laatste poging waarbij de foutcode verscheen:
- Het merk en model van je toestel:
- De versie van Android of iOS die je gebruikt:
- De versie van onze app:
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je om de haverklap foutmeldingen krijgt en dat die blijven aanslepen. Mijn oprechte excuses dat dit toch het geval is.
Kan je me volgende info nog even bezorgen? We verzamelen alle gevallen, zodat onze ontwikkelaars zo snel mogelijk een update met een oplossing kunnen voorzien.
- Het tijdstip van de laatste poging waarbij de foutcode verscheen:
- Het merk en model van je toestel:
- De versie van Android of iOS die je gebruikt:
- De versie van onze app:
Tijdstip: toen ik bovenstaand bericht aan het typen was, dus rond een 14 uur. Maar heeft zich eigenlijk gedurende de hele voormiddag en vroege namiddag voorgedaan.
gsm: motorola G7 power
android versie 9
app versie: 25.0.16
Alweer een hele dag foutmeldingen (EBA0001)…
@thomas
Die foutmelding is inderdaad nog niet verholpen. Sorry voor het wachten. Ik heb de info uit je vorige bericht op 10 januari alvast wel meteen doorgespeeld aan de ontwikkelaars van onze app..
Nieuwe dag, nieuwe problemen:
Vandaag lukt het inloggen weliswaar, maar krijg ik de melding “uw rekeningoverzicht kan niet worden weergegeven - De andere functionaliteiten van de app zijn nog steeds toegankelijk”.
Met daarboven de melding “door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw a.u.b. U kunt ook de helpdesk contacteren op +32 2 433 40 92”
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.