Beantwoord

11 cijferige startcode voor activering debet kaart

  • 2 August 2021
  • 1 reactie
  • 11759 Bekeken

Voorafgaandelijk aan de kaart zelf, die ik vandaag ontving, kwamen er nog 2 andere zendingen in mijn bus: 1 met de kaartcode (4 cijfers), en 1 met de bestelling + algemene voorwaarden + tarieven.

Voor het activeren van de kaart zelf heb ik een 11-cijfer startcode nodig die, volgens de brief met mij kaart, ik eerder zou hebben ontvangen.

Dat is niet het geval. Ik heb de startcode niet ontvangen.

Hoe geraak ik aan de startcode om mijn kaart te kunnen activeren?

icon

Beste antwoord van LarsD 2 August 2021, 15:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Dag, @alaers 

 

Bedankt voor je bericht.

De activatiecode van 11 cijfers wordt per sms verstuurd. Je moet even nagaan of je de dagen, vooraf je de kaart had ontvangen, een sms bericht hebt ontvangen waarin deze code staat, als ook een telefoonnummer dat je kan bellen voor de kaart te activeren.

 

Je kan ook op een veilige manier contact nemen voor de kaart te activeren.

Dat kan je gemakkelijk doen via onze Easy Banking App.
Als je de app niet hebt, kan je bellen naar 02 762 60 00.
Je moet dan je klantnummer en je easy banking phone code ingeven als je naar het nummer belt om jezelf te identificieren op afstand.
Het klantnummer staat op jouw debetkaart.
De easy banking code maak je aan via onze easy banking website.

Je kan dit doen via "instellingen">"easy banking phone."

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer