Het blijft niet lukken om via de app bancontact op mijn smarthone met een QR- code te betalen. Telkens de melding dat er een technisch probleem is.
Hey
Mijn excuses voor het ongemak.
Op welk moment krijg je deze foutmelding? Is dit bij het openen, bij het scannen van de QR code, bij het bevestigen met je code of vingerafdruk of wanneer je vanuit een andere app wordt doorverwezen?
Krijg je naast “technisch probleem” nog een andere melding?
Groetjes,
Lieze
De foutmelding komt telkens na het invoeren van mijn code .
Hallo, ook ik heb dat deze week voor. Ik dacht eerst dat het te maken had omdat ik naar het buitenland wilde betalen. Maar net treinticket gekocht en kon niet betalen met app. Na ingeven code krijg ik de melding van technische fout. Kan dit opgelost worden aub.
Hey
Ik heb jullie details doorgegeven aan onze technische dienst zodat dit meteen onderzocht wordt.
We werken zo snel mogelijk aan een oplossing.
In de tussentijd kan je eventueel gebruik maken van Payconiq by Bancontact tot wij het hebben kunnen oplossen.
Mijn excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Lieze
Het lukt vandaag niet om de app bancontact te openen op mijn smartphone.
Krijg na aanklikken app de melding Easy Banking stopt steeds.
De Qr code werkte vorige week al niet. Na ingeven code kreeg ik de melding van technische fout.
Groetjes
PVC
Hey
Dit wordt vaak veroorzaakt wanneer je de code ingeeft en via het pijltje rechtsonder kiest om een stap terug te gaan. Hierop kan de app vastlopen.
Het is belangrijk om je code in te geven en dan even te wachten, je zal merken dat hij automatisch bevestigt.
Is dit een oplossing voor jouw hinder?
Groetjes,
Lieze
Hallo Lieze,
Dat van pijltje rechts onder ken en weet ik. En ik weet ook dit je niet op pijltje moet klikken. In het begin heb ik dat wel eens gedaan omdat ik dacht dat je met pijltje enter deed. Maar de laatste keren heb ik niet meer op pijltje gedrukt.Maar toch werkte QR dan nog niet. Na ingeven code kreeg ik al 3 keer de melding van technische fout.
Maar dit is geen oplossing voor mijn tweede probleem.
Easy Banking app wilt bij mij niet open springen.
Ik klik op app, krijg licht grijs scherm met in’t midden BNP PARIBAS FORTIS en daarna direct springt scherm weg en krijg ik in een klein kader de melding Easy Banking stopt steeds.
Groetjes, PVC
Hey
Mijn excuses voor de hinder die je ondervindt. Ik vrees dat er iets is misgelopen bij een update die onlangs is gebeurd. Zou je kunnen proberen om de applicatie te verwijderen, opnieuw installeren en je toestel te herstarten?
Groetjes,
Lieze
Hallo Lieze,
Dit zal ik deze avond proberen.
Ik hou u op de hoogte.
Groetjes,
PVC
Super,
Hopelijk biedt dit voor jou de oplossing!
Groetjes,
Lieze
Hey
Is het voor jou ook opgelost?
Groetjes,
Lieze
Ja Bancontact werkt weer na herinstallatie app.
Qr code nog niet terug moeten gebruiken dus dat weet ik nog niet dat die al terug werkt.
Groetjes,
PVC
Super dat het terug lukt,
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.