Goedemiddag, weeral zitten wij met een technisch probleem! Krijg de melding om klantennummer PW0025 in te vullen. kan dit probleem zo vlug mogelijk worden opgelost?
Met vriendelijke groet
Sonja
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelGoedemiddag, weeral zitten wij met een technisch probleem! Krijg de melding om klantennummer PW0025 in te vullen. kan dit probleem zo vlug mogelijk worden opgelost?
Met vriendelijke groet
Sonja
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHey
Er is geen algemene storing gemeld.
Is dit via je app of via de computer?
Indien dit je app is, welke versie van Android of iOS staat er op dit toestel?
Groetjes,
Lieze
Hallo Lieze,
Via mijn smartphone. Heb deze zelfs al eens herstart maar ik blijf de melding krijgen nu komt er op “door een technisch probleem is de APP momenteel niet bereikbaar. probeer later opnieuw aub.
Groetjes
Sonja
Welke versie dat weet ik hoor. Is een Huawei
Kan je bij de instellingen van je smartphone onder de laatste instelling kijken welke Android versie hierop staat?
Groetjes,
Lieze
Android versie 5.1 ben je daar iets mee?
Anders moet ik de APP verwijderen en opnieuw installeren maar dat moet ik thuis doen want ik heb mijn machientje niet mee om in te loggen
Hey
Dat was inderdaad wat ik wou nakijken! Dat is in orde.
Je kan inderdaad proberen om deze te verwijderen, je toestel uit te schakelen en hierna de app opnieuw te installeren.
Laat zeker weten als dit geen oplossing biedt!
Groetjes,
Lieze
oK zal ik zeker proberen :-) maar ik ga hier dan morgen op terug komen als je dat niet stoort
Natuurlijk, geen problem hoor!
Fijne avond verder,
Lieze
goedemorgen Lieze,
Sorry was je vergeten te mailen. Is in orde. Heb de APP gewoon terug verwijderd en deze dan opnieuw geïnstalleerd en nu werkt deze goed. De volgende keer als deze APP zo’n kuren vertoont zal ik deze gewoon terug verwijderen en installeren.
Groetjes
Sonja
Bedankt voor de update,
Fijn dat het in orde is.
Prettige dag verder,
Lieze
Jullie app is gewoon niet betrouwbaar. Te vaak problemen. Kan weer niet telebanken met mijn smartphone. Mijn kinderen van 22 en 24 jaar gaan deze bank verlaten. Deze generatie pikt dit amateurisme niet.
Hallo
Ik begrijp dat het inderdaad niet prettig is als je zoveel problemen hebt met onze app. Kan je me zeggen welke foutmeldingen en foutcodes je krijgt en op welk moment?
We werkten de voorbije maanden alvast ook aan een volledig nieuwe versie van Easy Banking App zodat we de stabiliteit ervan kunnen verbeteren en zodat we ook sneller en makkelijker nieuwe functionaliteiten toe kunnen voegen. Die update zal binnenkort gelanceerd worden.
Wanneer komt deze verbeterde app?
Kunnen jullie ons op de hoogte houden?
De bc app in easy Banking valt telkens uit
Is de betaling gelukt? Heel vervelend!!
Dit is de tweede keer dat ik de easy Banking app
een kans geef. Ondertussen doe ik de betaling met Payconiq nu bankcontact. Deze app werkt prima. Als de nieuwe versie uitkomt, hopelijk bugvrij, dan krijgt Fortis nog 1 kans, hopelijk lukt het!!! Zoniënwoud gaat hij er definitief af
Groetjes
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.