Ik geraak niet in mijn rekeningen
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelIk geraak niet in mijn rekeningen
EA is helaas een zeer onstabiele toepassing geworden. En des te onstabieler het wordt, des te gecompliceerder wordt het eraan te verhelpen
Vandaar een antwoord in twee delen:
Tot voor een week lukte het altijd, maar inmiddels hebben de ‘technische problemen’ dermate de overhand genomen dat succes niet meer verzekerd is.
Indien het niet lukt kan u eventueel met debetkaart en kaartlezer naar een beschikbare PC of MAC trekken, want webbanking werkt wel nog. Ook in een internetwinkel kan het.
En steeds als het niet zou lukken, aangaande EA zal er niets anders opzitten dan vanaf maandag urenlang naar het “muziekje” van het nummer 024334092 te luisteren. Op uw kosten, dat wel.
het lukt steeds niet
Nee
Hallo
Ik heb de afbeelding uit je bericht verwijderd, want je kaart- en klantennummer waren erop zichtbaar. Dit soort persoonlijke info deel je best nooit zomaar online.
De melding die jij krijgt betekent alvast dat er een probleem is met de debetkaart waarvan je het kaartnummer intypt.
Is je kaart nog geldig? Zo niet, dan zou je de voorbije maand een nieuwe debetkaart moeten hebben gekregen. Is de vervaldatum van jouw kaart niet gepasseerd, of kreeg je geen nieuwe debetkaart, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00 zodat we toegang tot jouw gegevens hebben en alles na kunnen kijken.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.