Beantwoord

bankkaart

  • 1 November 2020
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Ik geraak niet in mijn rekeningen

 

icon

Beste antwoord van YannickB 2 November 2020, 08:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Ik geraak niet in mijn rekeningen

 

EA is helaas een zeer onstabiele toepassing geworden. En des te onstabieler het wordt, des te gecompliceerder wordt het eraan te verhelpen

Vandaar een antwoord in twee delen:

  1. U bevindt zich in het buitenland en/of bent er gedomicilieerd. Dan zit er niets anders op af te wachten tot wanneer BNP’s notabelen eruit zijn geraakt.
  1. U bevindt zich in BE. Dan kan u het misschien zelf oplossen mist het strict naleven van volgende  procedur  (3 tot 5):
  2. Eerst   EA verwijderen van de telefoon. Volgens de standaardprocedure ‘verwijderen’ van het besturingssysteem.
  3.   De telefoon afsluiten- niet zomaar  herstarten maar wel degelijk afsluiten, en een twintigtal seconden wachten. Om alle geheugenlekken en programmatische prutserijen eruit te krigen.
  4. De telefoon aanzetten, dan naar play.google.com of ‘App Store’ navigeren om EA van nul-af-aan te installeren.

Tot voor een week lukte het altijd, maar inmiddels hebben de ‘technische problemen’ dermate de overhand genomen dat succes niet meer verzekerd is.

Indien het niet lukt kan u eventueel met debetkaart en kaartlezer naar een beschikbare  PC of MAC trekken, want webbanking werkt wel nog. Ook in een internetwinkel kan het.

En steeds als het niet zou lukken, aangaande EA zal er niets anders opzitten dan vanaf maandag urenlang naar het “muziekje” van het nummer 024334092 te luisteren. Op uw kosten, dat wel.

het lukt steeds niet

Reputatie 2

Bevindt u zich in het buitenland?

Nee

Reputatie 7

Hallo @Momo1982 

Ik heb de afbeelding uit je bericht verwijderd, want je kaart- en klantennummer waren erop zichtbaar. Dit soort persoonlijke info deel je best nooit zomaar online.

De melding die jij krijgt betekent alvast dat er een probleem is met de debetkaart waarvan je het kaartnummer intypt.

Is je kaart nog geldig? Zo niet, dan zou je de voorbije maand een nieuwe debetkaart moeten hebben gekregen. Is de vervaldatum van jouw kaart niet gepasseerd, of kreeg je geen nieuwe debetkaart, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00 zodat we toegang tot jouw gegevens hebben en alles na kunnen kijken.

Reageer