Hallo,
Vorige maand had ik de limiet van mijn Visa tijdelijk verhoogt van 1250 naar 1500 euro en dit voor 7 dagen.
Toen de nieuwe periode begon (op 2 juni),
heb ik iets besteld op Amazon.
Ik kreeg nadien een email van Amazon dat mijn betaling niet gelukt was en ik een andere betaalmethode moest kiezen of anders mijn bestelling annuleren.
Ik heb toen via de easybanking app gekeken en mijn beschikbaar krediet staat op -146 euro.
Ik heb toen een bericht gestuurd naar Fortis, waar ik pas vandaag een antwoord op heb gekregen, maar zij konden mij niet helpen, alleen via telefoon.
Ik heb hier een gelijkaardig verhaal gelezen en dit beschikbaar krediet zou terug vrijkomen als het bedrag van de vorige periode zou betaald worden, op 10 juni dus.
Vandaag is het geld van mijn rekening gegaan,
maar nog steeds staat het beschikbaar krediet op -146.
Wanneer komt het nu feitelijk terug vrij ?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineel