Beantwoord

deblokkeren van mijn nieuwe debetkaart

  • 3 September 2021
  • 2 reacties
  • 878 Bekeken

Ik heb een nieuwe debetkaart gekregen en een geheime code.

Om de kaart in werking te laten gaan moet ik de nieuwe kaart eerst deblokkeren en een 11 cijferige startcode nemen.... alleen ik kan deze startcode nergens vinden... waar moet ik ze zoeken?

icon

Beste antwoord van JarneM 3 September 2021, 13:36

Bekijk origineel

2 reacties

Wanneer kan ik een antwoord verwachten?  Ik probeer jullie diensten ook telefonisch te bereiken...ook ´mijn´ bankkantoor... opgeteld reeds 87min aan de lijn gehangen... niemand die opneemt alleen de stem die zegt dat ik zo snel mogelijk zal geholpen worden... écht waar een mens wordt daar echt moedeloos van...

Reputatie 2

Hallo Hilde!

 

Je zou deze 11-cijferige startcode moeten ontvangen hebben in een sms wanneer je jouw pincode hebt moeten kiezen.

Indien je deze sms niet ontvangen zou hebben dien je inderdaad telefonisch contact met het Easy Banking Centre op te nemen om deze startcode te kunnen heruitgeven of eventueel jouw debetkaart onmiddellijk te gaan activeren.

 

Het is telefonisch ook zeer druk geweest deze beginperiode in september. Alvast onze excuses hiervoor, maar onze medewerkers van het Easy Banking Centre doen er alles aan om jou zo snel mogelijk te woord te staan.

 

Indien je niet meteen weet hoe je ons beveiligd telefonisch kan bereiken kan je dat hier bekijken.

 

 

Wij hopen jou hiermee van dienst te zijn.

 

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer