Het plasticfolie op mijn Debitkaart komt los en heb het moeten verwijderen, omdat de kaart in een betaalautomaat soms blijft hangen, daarom heb ik het volledig verwijderd. Op die plasticfolie staat echter ook mijn Cardnummer, mijn Accountnummer, mijn Clientnummer en de maand en het jaar van de geldigheid van de kaart (ik dacht dat deze gegevens op de eigenlijke kaart zouden gestaan hebben, dat is dus niet zo). Ik heb bijgevolg een nieuwe kaart nodig. Moet ik daarvoor naar mijn gewoon kantoor of kan een Debit kaart ‘on-line’ worden gevraagd? Vermits nu toch in deze Coronaperiode alles ‘on-line’ gebeurt...Voor de meeste “on-line” betalingen heb ik de gegevens nodig van mijn Card, Account en Clientnummer nodig...Het stukje folie dat ik ervan heb getrokken is veilig opgeborgen bij mij thuis, maar de gegevens erop zijn haast onleesbaar...
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineel