Beantwoord

Geld storten automaat

  • 5 December 2020
  • 3 reacties
  • 2233 Bekeken

Beste

 

Ik ben naar een kantoor van BNP gegaan waar je geld kan storten via de automaat. Maar toen ik mijn kaart erin stak, kreeg ik slechts enkele opties (geld opvragen, keuzemenu profiel wijzigen), maar de optie storten staat er nergens tussen.

Heeft dit te maken met een beperking op mijn bankkaart of hoe komt dit?

Ik wil dringend wat cash storten op mijn rekening van BNP Paribas.

icon

Beste antwoord van IngeD 7 December 2020, 11:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Mago !

Wanneer er bij de automaat aangegeven staat dat cash geld storten mogelijk is zou dit moeten lukken.
Het is mogelijk dat er op dat moment een storing was.

Kan je mij zeggen in welk kantoor je dit probeerde? Alsook de dag en het uur?
Wij kijken dit dan voor jou na.

 

 

Ik store vandaag zondag 31 januari om 09u20 250 euro op mijn rekening (bank Wommelgem).

Op het scherm kwam maar 200 euro op. 

Ik nam het geld terug en kreeg maar 200 euro terug. 

Die heb ik dan gestort op mijn rekening. 

Ik zou graag mijn 50 euro terug krijgen. 

Iemand een oplossing?

 

 

Reputatie 7

Hallo @didiervd 

Het is inderdaad niet prettig als je niet alles terugkrijgt. Mogelijk was er een probleem met het automaat of met het biljet.

Ik raad je aan om ons Easy Banking Centre hierover even beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. Mijn collega’s hebben toegang tot jouw rekeningen en andere gegevens en kunnen de situatie laten nakijken.

Reageer