Geldafname is niet gelukt

  • 6 July 2021
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 1
  • 11 reacties

 

 Volgens info op site BNPfortis bank heb ik gezien dat mogelijk is 625 euro per dag en 1250 per week afhalen.

Zondag rond 14 uur heb ik 600 euro afgehaald (Leuven centrum) en maandag rond 16 uur (dus meer dan 24 uur) heb ik geprobeerd weer 600 euro af te halen en toestel geeft boodschap dat mijn dag limiet was overschreden. Volgens de info op de site had ik recht om 600 euro te kunnen afhalen. Daarna heb ik 400 euro ingetikt en is wel gelukt.

Ik heb het niet begrepen want  tegenstrijdig tegenover info op de site. graag bijkomende info...                                            

 


5 reacties

Reputatie 7

Hallo @naini 

Ik heb je vraag verplaatst naar een apart onderwerp omdat het niet gelinkt was aan de conversatie waarin je ze oorspronkelijk stelde. Op deze manier kunnen we je vraag ook wat meer aandacht geven. :slight_smile:

De limiet van 1250 EUR geldt per 7 dagen en niet per week. Ze wordt dus niet van zondag op maandag terug op nul gezet. Heb je misschien in de 7 dagen voorafgaand aan je tweede poging om 600 EUR af te halen, en los van de eerste 600 EUR, nog een bedrag afgehaald?

Nee, ik heb zondag rond 14 uur ,600 euro afgehaald kantoor Leuven centrum en maandag rond 16 uur(meer dan 24 uur) geprobeerd 600 euro af te halen (dezelfde automaat) en scherm geeft boodschap dag limiet overschreden is. 

Daarna ben ik opnieuw begonnen (dezelfde automaat) en 400 euro gevraagd en gekregen.

Gedrag van automaat lijkt me in tegenstrijdigheid met de regels over geldafhaling van BNPfortis Bank...   

Reputatie 7

Je zou dan inderdaad 600 EUR moeten hebben kunnen afhalen. Als je dit wilt laten nakijken, raad ik je aan om ons even te bellen via Easy Banking App of met behulp van je persoonlijke Easy Banking Phone-code.

Mijn collega’s kunnen dan je poging om geld af te halen nakijken en kunnen ook de historiek van je transacties opvragen.

bedankt,ik heb geen Easy banking app, wat is Easy banking phone-code?

Het is niet zo belangrijk  maarals een tweede keer zou gebeuren dan wordt  meer belangrijk

Reputatie 7

Een Easy Banking Phone-code is een persoonlijke code van 5 cijfers die je kan intoetsen op je telefoon wanneer je ons belt. Op die manier bel je beveiligd. Wij weten dan meteen dat we met jou spreken en kunnen ook meteen persoonlijke gegevens nakijken, bespreken en, indien nodig, aanpassen.

Je het Easy Banking Phone sowieso nodig om bepaalde aanpassingen door te laten voeren. Bijvoorbeeld het aanpassen van de limieten van je kaart.

Je kan die code aanmaken via onze website. Deze handleiding kan je helpen:

 

Reageer