Beantwoord

gereserveerde bedrag lager dan effectief bedrag

  • 16 August 2023
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Hallo, 

 

er stond 2 dagen lang een gereserveerd bedrag van 200 euro klaar om van mijn rekening te gaan. Maar toen het bedrag effectief van mijn rekening ging, werd het bedrag 206 euro. 

Hoe komt dit?

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van Jonas F 17 August 2023, 09:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo, 

 

er stond 2 dagen lang een gereserveerd bedrag van 200 euro klaar om van mijn rekening te gaan. Maar toen het bedrag effectief van mijn rekening ging, werd het bedrag 206 euro. 

Hoe komt dit?

 

Alvast bedankt

Dag Brian De Graeve,

Bedankt voor je bericht.

De exacte reden waarom dit gebeurt is mij onduidelijk. Indien het bedrag werd gereserveerd in een andere munteenheid is het mogelijk dat er nog kosten worden aangerekend.

Om jouw situatie te raadplegen zullen we best eens de logs van de kaart nakijken. Indien je de mogelijkheid hebt om eens beveiligd in te bellen kunnen we dit voor jou doen.

Hieronder link ik je twee manieren om beveiligd met ons contact op te nemen:

Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

Een adviseur beveiligd contacteren via de Easy Banking App en de Hello bank! app voor smartphone | Community BNP Paribas Fortis

Indien je de app op je smartphone hebt geïnstalleerd zal de tweede optie de snelste zijn.

Hopelijk kunnen we snel duidelijkheid scheppen.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer