Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineel
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelDag
Bedankt voor je bericht en alvast welkom op onze Community.
Bij betalingen in een andere valuta, worden wisselkosten aangerekend.
In onze tarievenlijst vind je op pagina 26 een overzicht van de mogelijke kosten.
Biedt dit een antwoord op je vraag?
Groetjes,
Liz
Dank voor uw reactie, maar er staat 0 USD. En ik kan me ook niet herinneren dat ik iets in USD zou hebben betaald 🤷♀️
Beste
Bedankt voor je bericht. Je kan hiervoor dan best contact opnemen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Hier heeft men toegang tot jouw persoonlijk klantendossier en kan men nagaan waarop deze betaling betrekking heeft. Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 7 en 22u en zaterdag tussen 9 en 17u. Bedankt alvast en nog een fijne dag verder.
Groetjes, JoachimJ
Beste, ik heb net hetzelfde probleem, heb gebeld met het Easy Banking Centre dat mij doorverwees naar Mastercard. Beiden zien geen betaling in USD en ik heb die dag ook geen betaling gedaan in USD noch een abonnement onderschreven. Kan u dit even nakijken aub?
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Het is inderdaad zo dat er wisselkosten worden aangerekend maar enkel als er ook effectief in een andere valuta is uitgegeven.
We hebben via de Community geen mogelijkheid om je transacties te bekijken. Het is zeer vreemd dat zowel het Easy Banking Centre en Atos Wordline dit niet verder konden nakijken. Zeker via het Easy Banking Centre moet er wel kunnen gezien worden welke transacties met de kaart zijn gebeurd.
We kunnen dus je enkel aanraden terug opnieuw met het Easy Banking Centre contact te nemen en te vragen of hier meer onderzoek naar kan gedaan worden.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Beste Lars er zijn die dag 2 betalingen met de kaart gebeurd maar in euro die te zien zijn in de bankapp
atos ziet geen betalingen in usd….
Aangezien het bedrag in de melding ook 0 euro is veronderstel ik dat dit door een fout is? Aangezien op opstarter van dit topic ook dergelijke melding kreeg
Hallo
Op een bepaalde manier is er wel een registratie dan gebeurd voor een betaling in een andere valuta. Ook al is er enkel een bedrag in euro afgegaan zou het kunnen dat achterliggend de transactie wel in een andere valuta door de tegenpartij (handelaar) is ontvangen.
Het lijkt ons het beste via het Easy Banking Centre dit onderzoek te vragen, zodat alles goed is nagekeken. Het is namelijk belangrijk dat de oorzaak wordt gevonden zodat het niet opnieuw kan gebeuren.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Naar ik hoor zijn er nog klanten die datzelfde bericht hebben ontvangen …
Hallo
Bedankt voor deze info.
We hebben momenteel nog niet vernomen dat er een algemeen probleem zou zijn. In jouw geval hebben ze dan dit verder kunnen nakijken om de oorzaak te achterhalen? Heb je die wisselkosten terug gekregen?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
0 x 1,60% = 0
betreft dit een verkeerd verstuurd bericht dan gezien er nog klanten in dezelfde situatie zitten ?
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.