Beantwoord

limieten visa debit kaart

  • 4 August 2023
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Ik wil graag binnenkort een betaling uitvoeren in de winkel zelf waarbij het bedrag groter is dan de standaard limiet van €2500 (visa-debit kaart). Ik zie dat ik zelf de limiet kan verhogen van deze visa-debit kaart via de banking App. De betaling zou dus dan gewoon moeten lukken na dat ik de limiet optrek, maar tot welk bedrag kan ik eigenlijk het optrekken? En bij het betalen zelf in de winkel via zo een betaalterminal, moet ik dan kiezen of het gaat om een debit (maestro) betaling of visa betaling?

icon

Beste antwoord van LarsD 4 August 2023, 10:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Wtc,

Bedankt voor je bericht.

Tot hoe ver je de limiet kan verhogen zal aangegeven worden in de Easy Banking App en de Easy Banking Website. 

Een betaling via Maestro zal natuurlijk niet lukken met de kaart gezien dit werkt met het Visa-systeem. Het Maesto-systeem gaat trouwens ook verdwijnen. Bij de betaling kies je dus gewoon als betaalmethode “Visa.”

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer