Beantwoord

Online aanvraag Hello4You zichtrekening

  • 30 August 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Beste,

Mijn vriendin en ik hebben momenteel al een gemeenschappelijke zichtrekening hello4you.

Ikzelf heb al andere rekeningen bij BNP, mijn vriendin wilt nu ook overschakelen naar Hello4You voor haar eigen zichtrekening.

Gisteren hebben we online een aanvraag ingediend via de site van Hello bank.

Echter hebben we geen mail gekregen nadien of dergelijke vorm van bevestiging.

Hoe snel worden deze aanvragen behandelt? Wanneer kunnen we een antwoord ontvangen?

Het is namelijk vrij dringend aangezien de bankkaart van de andere bank niet meer werkt.

Alvast bedankt voor de reactie!

icon

Beste antwoord van Julie N 30 August 2023, 09:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Jarne_B , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Jouw vriendin kan hiervoor best even telefonisch contacteren. Zo kunnen we de aanvraag even bekijken

 

Je kan ons contacteren via Easy Banking App via de optie ‘communicatie’. Kies daar voor ‘Easy Banking Centre’ en kies dan ‘Rekeningen en kaarten’.

 

Heb je geen smartphone? Bel ons dan  op het nummer 02 762 60 00 in combinatie met de Easy Banking Phone-code. Hier vind je de stapjes om deze aan te maken. Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer