Beantwoord

service fortis

  • 24 January 2022
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Dag allen,

 

vreselijk als je vóór je verlof alles in orde brengt voor je visa kaart én de limiet tijdelijk verhoogt, en dit dan maar voor 1/2e van je reis is. Heb al weken liggen sukkelen en zit in Afrika. Fortis bnp paribas bereiken kan enkel via een algemeen klachtenformulier. En ondertussen is het trek uw plan… zit nog steeds in de penarie en ik zit hier maar te hopen dat men de limiet snel terug op 5000 euro zet… er is geen emailadres, wel een algemeen klachtenformulier, geen chat,… en ik zit in zuid-afrika en namibie… bellen naar een 02 nummer kost me massa’s geld. Heeft iemand dit nog voor? Ik twijfel om over te stappen naar KBC.

icon

Beste antwoord van JillH 25 January 2022, 10:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag @Floco ,

 

we vinden het heel jammer om te horen dat je moeilijkheden ondervindt om ons te bereiken.
De beste manier om ons te contacteren, wordt hier toegelicht.

Om limietsverhogingen in te stellen via telefonisch contact, dienen we steeds 100% zeker te zijn dat we de juiste persoon aan de lijn hebben, vandaar dat we aanraden om in te bellen via de app of via de 5-cijferige beveiligingscode Easy Banking Phone Code. Via andere communicatiekanalen zoals deze, social media, klachtenformulier of mail, mogen we helaas geen limietsverhogingen instellen.

Een dringende limietsverhoging kan maximaal 7 dagen geldig zijn, in tegenstelling tot een gewone limietsverhoging (binnen 2 werkdagen actief) die tot 45 dagen geldig kan zijn.

Indien je een kaartlezer hebt, kan je jouw limiet verhogen via Easy Banking Web, zoals hier wordt toegelicht.

 

Alvast bedankt en nog een fijne dag verder,

 

Jill

Reageer