Beantwoord

Union Pay

  • 23 September 2019
  • 31 reacties
  • 4201 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Hey @patjqm ,

Er zijn nog 2 apparaten in Antwerpen Meir die nog over de oude software beschikken. Er is geen weet van wanneer deze apparaten worden geupdate.
Het is wel de bedoeling om Union Pay te blijven ondersteunen maar er is een probleem met de koppeling aan onze nieuwe software waardoor dit tijdelijk niet mogelijk is.
Er wordt zo snel mogelijk gewerkt om dit terug mogelijk te maken!

Groetjes,
Lieze
Hoi LiezeH,

Vanavond dus naar de Meir...:
Meir 78 ( stadsfeestzaal): ATM is daar blijkbaar al 2 maand weggehaald.
Meir 48: is een pand met kantoor Fortis, gesloten , geen ATM buiten.
Opgezocht op internet: Melkmarkt, 10 minuutjes lopen. Deze was echter stuk.
Totaal 2 uur onderweg geweest.

Heeft u misschien nog enkele adressen met ATM's met oude software?
Willebroek, Edegem, Aartselaar, Brusselse( noorden)... Sint Niklaas?

Groet,
Patjqm
Beste LiezeH , AmelyN, Had u mijn comment gelezen?
Reputatie 7
@patjqm

Sorry voor het late antwoord. Er is in het kantoor in Sint-Niklaas (Leopold II-laan 2) nog een automaat, aangeduid als 'Cash deposit' dat werkt met de oude software.

Aan dat automaat zal je nog geld af kunnen halen met je Union Pay-kaart. Op de andere locaties zijn er geen automaten meer die met de oude software werken.

Ik raad je ook aan om contact op te nemen met Union Pay om na te vragen of zij langs hun kant andere oplossingen hebben, want op termijn zullen alle automaten overschakelen naar de nieuwe software. Union Pay zou alvast al enkele jaren geleden door ons op de hoogte zijn gebracht
Vandaag in Meir 48, 2000 Antwerpen in het kantoor zelf nog geld afgehaald Enkel machine links (machine midden is buiten dienst, machine rechts (voor geldstorting) niet meer mogelijk wegens nieuwe software). Kantoor sluit om 16:30 (zaterdag tot 12:00).
@yannickB Ik dacht eerder hier gelezen te hebben dat jullie aan een oplossing werkten zodat Unionpay alsnog zou werken?

@lakota1701 Allez seg, ik was er vandaag, de middenste was defect, de linkse bezet, opd e rechtse werkte het niet. Ben naar onthaal gestapt en daar zei men dat de software aangepast was verleden week.... grrrrrrrrr

Reageer