Beantwoord

wanneer ontvang ik nieuwe kaart na blokkade

  • 5 September 2023
  • 1 reactie
  • 512 Bekeken

Beste,

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe kaart nadat ik deze heb geblokkeerd via Card stop? Vorige zaterdag werd hij opgeslikt door een automaat en belde meteen naar card stop. Meteen erna heb ik een bericht ontvangen met de activeringscode.

Maar tot nu toe nog niets ontvangen, moet ik nog iets doen hiernaast?

icon

Beste antwoord van Tim DL 6 September 2023, 10:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Beste,

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe kaart nadat ik deze heb geblokkeerd via Card stop? Vorige zaterdag werd hij opgeslikt door een automaat en belde meteen naar card stop. Meteen erna heb ik een bericht ontvangen met de activeringscode.

Maar tot nu toe nog niets ontvangen, moet ik nog iets doen hiernaast?

Dag @Rach.,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Na een kaart te blokkeren via Cardstop duurt het normaal een vijftal bankwerkdagen tegen dat je een nieuwe zal ontvangen. Dit kan soms iets langer duren, zoals bij drukte/vertraging bij de post.

Vanaf de kaart verzonden is zal je deze ook kunnen terugvinden op je Easy Banking App.

Je kan dit nakijken via ‘Mijn diensten’ en hierbij te kiezen voor ‘Kaarten’.

 

Indien je na een vijftal dagen nog niets kan zien van een nieuwe kaart in je Easy Banking App, raad ik aan om ons te contacteren via het communicatiemenu of op 02 762 60 00 met je klantennummer en je Easy Banking Phone code (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis).

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer