Ik kan niet inloggen op optiline ?
Geeft steeds foutmeldingen dacht eerst dat mijn ww verkeerd was maar kan ook geen nieuw aanvragen
Want krijg geen mail of sms om te wijzigen
Ik kan niet inloggen op optiline ?
Geeft steeds foutmeldingen dacht eerst dat mijn ww verkeerd was maar kan ook geen nieuw aanvragen
Want krijg geen mail of sms om te wijzigen
Dag Kellyhollanders0805,
Indien je geen toegang krijgt tot je persoonlijke online webruimte Optiline, kan je best rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.44.40. Zij kunnen je dossier openen en alle info geven en eveneens nakijken waarom het aanmelden niet lukt.
Fijne dag verder!
Hier zelfde probleem. Herkent paswoord niet meer en nieuw aanvragen werkt niet. Krijg geen mail met link...
Blijkbaar is er een storing op de site
Heb net gebeld
die ‘storing’ duurt nu toch al maanden!! Het is blijkbaar een structureel probleem… 6 maanden geleden kon ik amper inloggen en vandaag is het probleem er nog steeds!!
nieuw wachtwoord of gebruiksnaam aanvragen gaat niet, want de link stuurt geen mail! ...
Er zijn inderdaad problemen bij het verzenden van de mails om het paswoord te resetten of je gebruikersnaam op te vragen.
Je kan hiervoor beste even rechtstreeks met Alpha Credit contact opnemen via rondo@bnpparibasfortis.com.
is reeds dagen zo, dat men niet kan inloggen, en idd paswoord resetten lukt ook al niet , net geprobeerd, er komen geen mails binnen
mail verstuurd naar rondo@…. op 25/12/2019, geen reactie gehad, zonet opnieuw mail verstuurd. Top service !!!!
Ik heb hetzelfde probleem. Is er reeds een oplossing voor ,
Ik heb hetzelfde probleem. Is er reeds een oplossing voor ,
Beste Farke, Site nog steeds niet bereikbaar, en geen reactie op reeds 2 verstuurde mails naar rondo. top service ! Ik verstuur vandaag nog eens mail, desnoods elke dag …. ( groetjes Anne )
Dag Kellyhollanders0805,
Indien je geen toegang krijgt tot je persoonlijke online webruimte Optiline, kan je best rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.44.40. Zij kunnen je dossier openen en alle info geven en eveneens nakijken waarom het aanmelden niet lukt.
Fijne dag verder!
Maar men slaagt er niet in om verbonden te raken op dat telefoonnummer, en men antwoordt ook niet op mails….Dat is nu al twee weken aan de hand, en ondertussen wordt er wel geld van de rekening gehaald.
idem hier, geraak al maanden niet op hun SSO site,
reeds diverse pc’s en internet browsers getest
ook NUL reactie op mail .. en de uren dat je kan bellen zijn super beperkt..
graag dringend actie aub
denk mocht ik verder zoeken nog veel oudere zou vinden.
ik ben tevreden met U inspanningen begrijp me niet verkeerd , maar echt meer dan een maand om het fixen van het zenden van een passwoord reset?
Dag
Het is inderdaad zeer vervelend dat jullie niet kunnen aanmelden op de website. Jammer genoeg wordt deze beheerd door Alpha Credit en hebben wij zelf geen toegang tot de website en dus ook geen zicht op de technische problemen.
Bij problemen met aanmelden mogen jullie altijd rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.44.40 of via mail op rondo@bnpparibasfortis.com.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Beste,
Nogmaals mail verstuurd, de zoveelste. Er wordt niet eens gereageerd.
Vrijdag onderneem ik een poging tot bellen naar Alpha Credit.
Inmiddels mail verstuurd naar klachtenmanagement@bnpparibasfortis.com.
Jullie “ verkopen” ons het product van Alpha Credit ….
Of misschien moet ik overwegen van naar een andere bank met betere service van hun producten over te stappen?
Hey
Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt! Hopelijk kan je hen snel bereiken zodat je weer kan aanmelden.
Groetjes,
Lieze
beste, vandaag gebeld naar Alpha Credit ( na 16 minuten binnen geraakt ), “adviseur “ gesproken… ze geven het aan aan hen ICT dienst door, dat er technische problemen zijn om in te loggen op mijn dossier. Veel wijzer wordt men er niet van. En de vraag gekregen, of ik mijn uittreksels via de post wil …. tja … hiermee raken we nog steeds niet op de site. Krijg de indruk dat er bitter weinig zal veranderen.
we zijn een maand verder ,nog steeds geen verandering…
dit kan toch niet meer
Het sleept inderdaad lang aan. Ik blijf het opvolgen, maar op dit moment heb ik vrees ik geen nieuws.
@LiezeH
hallo,
ik kan melden dat het terug werkt bij mij ! :-)
mail gezonden op 06/01/2020
reminder op 11/02/2020
eerste antwoord op 06/02/202 - standaard verhaal, wis het cache geheugen , neem andere browers
heb hun vriendelijk naar dit forum doorverwezen…
en dan vandaag eindelijk onderstaande
“
We hadden 2 andere mails geregistreerd staan in ons systeem; dit hebben we zojuist aangepast.
Nu zou u wel de link met een password moeten ontvangen.”
jammer dat het allemaal zo lang moest duren, maar eind goed al goed zeker :-)
ps : het zou kunnen dat het andere email adressen zijn, maar al deze adressen heb ik nog dus zou niet weten waarom ik geen link zou gekregen hebben
bedankt alvast
Bedankt voor de update Benny! Ik ben blij dat het eindelijk in orde is gekomen.
En nu is het weer zover, wat een service
Hier ook weeral hetzelfde: onmogelijk in te loggen, enorm traag en wachtwoord-reset ook niet mogelijk. Meerdere pc’s, browsers en verbindingen dus het ligt niet aan mij…
Kunnen jullie hier wat druk op zetten, dit is absoluut geen service naar klanten toe…
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.