Stel jezelf even voor!



Toon eerste bericht

104 reacties

Hallo,

Ik ben Serge Robesyn en ben gepensioneerd sinds 01/11/2023,.

Ik ben sinds10 maanden geëmigreerd naar de Dominikaanse Republijk, voor tal van redens

PS, hier is het nu 29 graden :-)

 

Saludos,

Serge

Hoi

Ben Ali,59 jaar oud ben momenteel invalide,leuk om hier te zijn,

hou van reizen en eten en ben als lid actief bezig op openstreetmap.

verder valt er niet veel te vertellen.

hoop dat we hier ook een bijdrage kunnen leveren.

Reputatie 5
Badge
@Tali Welkom, leuk dat je de weg naar de community al gevonden hebt! Reizen, lekker eten en duiken, klinkt prima 🙂
Reputatie 5
Badge
@Mattiaswelkom, leuk dat je je meteen even voorstelt!
Reizen is een populaire hobby, 'k ben benieuwd of we ook andere gamers/lezers mogen begroeten!
Aarzel niet om een profielfoto te plaatsen, t is altijd fijn om een gezicht te kunnen plakken op de mensen met wie je in gesprek bent.
Reputatie 5
Badge
@LendertDV welkom en bedankt voor die positieve reactie, leuk om te lezen!
Reputatie 3
Welkom @JensD @david @Cynthia Vanden Eynde !
Jullie enthousiasme doet ons veel plezier!

😊
Reputatie 3
Welkom @Michiel ! Rechtstreeks als schoolverlater dan begonnen bij BNP? ☺️

Reizen blijkt de hobby van velen! Ben eigenlijk heel benieuwd naar iedereen zijn vakantiebestemmingen ... ⛱️
Reputatie 3
@Michiel AG Insurance onze partner in verzekeringen ? . Ik zet dit jaar voor het eerst voet in Latijns-Amerika, wij gaan een rondreis maken in Peru en Bolivia.? Naar waar trek jij?
Reputatie 3
@TijlVD De boeken van Harry Potter, waar is den tijd! Heb ze ook allemaal in een heel snel tempo uitgelezen! 😂
Reputatie 3
Welkom @Keviplys!

Proficiat met de komst van je kleine spruit! De tijd voor hobby's zal wellicht wel terugkeren (ooit ;-)).

Neem gerust een kijkje en aarzel zeker niet om even je mening te geven over onze applicatie qua veiligheid en je gebruik van de applicatie.

Hopelijk tot snel!
Reputatie 5
Dag Rony547,

Leuk je hier op de community te ontmoeten!

Het lijkt me een heel toffe bende bij jou thuis. Gezellig druk! Ik ben zeker dat je ze wel de baas kunt. 😉

Je mag natuurlijk veel vragen stellen op onze community, maar met je kennis van bij ASLK ben ik zeker dat je ook heel wat vragen zal kunnen beantwoorden!

Ik zie er dan ook naar uit om meer van jou te lezen!

Prettig weekend en tot snel! ☺️
Reputatie 5
@Jokke1971 Welkom Johan!
Reputatie 5
@Ilse Welkom. Blij te horen dat je het een leuk initiatief vindt.
Reputatie 5
@Evapor Welkom!
Reputatie 5
@IsaS Welkom op de community!

Blij te horen dat de Easy Banking ateliers in je kantoor een groot succes zijn. We zouden graag je stem en ook die van je klanten horen in onze peiling rond veilig bankieren en het gebruik van onze app.

Fijn dat je als passie je inzet voor de Greyhounds:). Ik wacht momenteel nog tot onze verbouwingen en omheining af zijn vooraleer ik mij een hond aanschaf. Indien je tips hebt altijd welkom. Amai mexican food spicy 😃!!

Neem gerust verder een kijkje en hopelijk tot gauw!
Reputatie 5
Dag Bieke,

Welkom op onze community:)!

Leuk dat je je even voorstelt! Zowel sportief als creatief, fijn! Amigurumi lijkt me wel een leuke bezigheid als je dat kan, ik heb helaas hiervoor vrees ik niet het geduld.
Super ook dat je digitaal mee bent, aarzel niet om anderen op de community te helpen als je het antwoord weet 😉.
Reputatie 5
Dag YvesR,

Fijn om te lezen dat je via communicatie per e-mail op de community terecht bent gekomen 🙂. Bedankt om ons dit te laten weten!

De kinderen zullen wel leven in de brouwerij brengen 🙂.

Bedoel je met muziek het beluisteren van muziek of speel je zelf een instrument? Geocachen, super! In mijn vrije tijd doe ik dit zelf ook. Ik vind vooral de mystery fijn, alleen zoek ik het soms te ver en duurt het even voor het opgelost geraakt 😊.

Nog een prettig weekend en hopelijk tot gauw!
Reputatie 5
Dag YvesR,

Fijn om hier verder met je kennis te maken. De kinderfuifjes zijn dus zeker top 😉

Uiteraard zijn alle type caches fijn ☺️. Bij de multi's zitten er vaak heel mooie toeren tussen.

Nog een fijne zondagavond!
Hi,

ik ben Erwin. Eerste werk 's morgens is een lekkere thee maken en mijn sociale media bekijken. Met ons restaurant Aquarel in Brugge centrum, hoeven we wel alles vlot op te volgen zowel op facebook, instagram, snapchat, twitter, tripadvisor, yelp enz. Soms is het moeilijk om de bomen door het bos te zien, en daarvoor heb ik recentelijk een goed hulpmiddel gevonden in aretheyhappy.be , het maakt mijn leven veel aangenamer en alles gaat veel vlotter.
s' morgens werk ik ook nog een beetje aan mijn export business naar Nigeria en mijn horeca consultancy. Van 11 tot 18 uur ben ik in mijn restaurant en t is toch altijd aangenaam om mensen met lekkere maaltijden te verrassen.
Tussendoor, en in mijn vrije tijd, onderhoud ik en rij ik met mijn oldtimer. Wat een plezier om daar mee tussen de velden te rijden, te genieten, en af en toe eens halt te houden om iets te eten, of iets te drinken. Vlaanderen is rijk, en wij bourgondiers moeten daarvan genieten !
Geniet van jullie dagje, carpe diem !

Erwin.
Reputatie 3
Dag Jimmy Van schoors,

Wat leuk dat je je hier voorstelt! En zeer interessant dat je bent gaan verdiepen op de beurs!
Indien er vragen of onduidelijkheden zijn helpen we -in de mate dat het mogelijk is- graag verder!

Groetjes,

Anouk
Hallo Community
Ik ben Jean en ben ex-medewerker van eerst ASLK, daarna Fortis en Bnpparibasfortis.
Ik ben relatief vroeg met pensioen kunnen gaan.
Na een aantal drukke dagen met zorg voor ouders, verbouwingen, kinderen...
terug wat meer tijd om met de financiële zaken bezig te zijn. Terug wat meer naar beleggingen kijken.
Reputatie 3
Dag @Jeanti ,

Wat leuk dat je je voorstelt!
Moest je vragen hebben over de financiële zaken, helpen we je graag verder indien mogelijk!

Groetjes,
Jeroen

Welkom op de Community, @Monique3 !

Je kiest uiteraard helemaal zelf wat je hier deelt, daar ben je helemaal vrij in.

 

Groetjes,

Lieze

Tja, ik heb “ex-bediende” willen vervangen door “ex-personeelslid” maar dat ging dus niet meer.

Hey @Monique3 ,

Ik heb het even aangepast voor jou!

Groetjes,

Lieze

Reageer