Was niet bedoeld als een aanval op jou. Prima dat IT van verschillende kanten benaderd wordt.
Ben benieuwd naar de oplossing.
Beste,
Na nog eens drie maanden wachten is probleem nog steeds niet opgelost. Nergens krijg ik een afdoend antwoord. Men is er al negen maand mee bezig? Zonder resultaat. Wat kan ik er aan doen? Waar kan ik terecht?
Ooit heb ik een incidentcode gekregen: IM05525637
Ondertussen zijn mijn herhaaldelijke vragen geregistreerd als klacht KQ10425798
Tot dusver is er niets veranderd. Franse termen staan er nog steeds. Voor de coronacrisis heb ik nog eens gebeld. Mijn vraag krijgt geen prioriteit maar zal opgelost worden.
Hoe ver zou het hiermee staan?
Niets meer gehoord.
Groetjes,
Jeanti
Hey
Mijn excuses voor de lange wachttijd.
Ik heb helaas geen zicht op je persoonlijke klacht.Â
Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact op te nemen of na het aanmelden in je Easy Banking Web een bericht te sturen met vermelding van de code van je klacht.
Hopelijk krijg je zo snel meer duidelijkheid!
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.