Beste,
Afgelopen zaterdag 13-04-2024 kreeg ik een e-mail van jullie met daarin de boodschap dat jullie op vrijdag 12-04-2024 mijn Visa Classic geblokkeerd hebben. Hierin staat niet vermeld waarom dit gebeurd is.
Weliswaar heb ik een kleine maand geleden een voorschot bij Sunweb betaald, waarbij dat bedrag op 10-04-2024 afgeschreven werd van mijn rekening.
Ik gebruik deze kaart weinig tot nooit, omdat ik buiten Europa woon. Hierdoor is het voor mij ook niet mogelijk om contact op te nemen via het Easy Bank Centre en via de app is het ook al niet meer mogelijk om in contact te komen met mijn contactpersoon binnen BNP.
Ik dien voor 07-07-2024 het restbedrag van mijn vakantie te betalen, wat ik plande te doen met deze Visakaart.
Hieronder de e-mail:
//////
Uw Kredietkaart Visa Classic met nummer XXXXXXXXX XXXX
Bestelnummer XXXXXX
Rekeningnummer XXXXXXX op naam van XXXXXXXXX
Geachte heer XXXXXX,
Wij hebben op 12.04.2024 uw kaart met het hierboven vermelde nummer geblokkeerd.
Hebt u vragen ? Bel het Easy Banking Centre op 02 762 60 00.
Met vriendelijke groet,
Gert Broothaers
Directeur Particuliere Klanten
///////
Hoe kom ik er achter wat de reden hiervan is en nog belangrijker, hoe krijg ik mijn Visakaart gedeblokkeerd? Deze staat ook niet meer tussen mijn kaarten binnen de app.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groeten,
Tom
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel