Beantwoord

Kaarten/rekeningen Payconiq ontkoppelen

  • 4 October 2023
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Beste

Gelieve aan te geven hoe de kaarten en rekeningen die aan Payconiq gelinkt zijn te ontkoppelen. 

Ik loop telkens vast als ik Payconiq na installatie op mijn GSM wil gaan gebruiken. De app meldt dat er al een rekening gekoppeld is en als ik dan de nodige stappen doorloop om die te bevestigen, krijg ik toch weer een melding dat de rekening al gekoppeld is. 

Mvg

Dries

 

 

icon

Beste antwoord van Jonas F 4 October 2023, 16:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Beste

Gelieve aan te geven hoe de kaarten en rekeningen die aan Payconiq gelinkt zijn te ontkoppelen. 

Ik loop telkens vast als ik Payconiq na installatie op mijn GSM wil gaan gebruiken. De app meldt dat er al een rekening gekoppeld is en als ik dan de nodige stappen doorloop om die te bevestigen, krijg ik toch weer een melding dat de rekening al gekoppeld is. 

Mvg

Dries

 

 

Dag @Dries Wathion,

Bedankt voor je bericht.

Indien de Payconiq-mandaten dienen verwijderd te worden van je rekeningen en/of kaarten zal je best eens beveiligd contact opnemen met ons.

Op die manier kan een van onze medewerkers het nodige voor jou doen.

Ik geef je hieronder mee hoe dit kan:

Een adviseur beveiligd contacteren via de Easy Banking App en de Hello bank! app voor smartphone | Community BNP Paribas Fortis

Indien je geen gebruik maakt van onze Easy banking app kan je ons steeds bereiken op het nummer 02 762 60 00.

Ik geef je nog een tweede optie mee hoe je de verbinding kan beveiligen zonder smartphone:

Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer