Sticky NIEUW

Uw Easy Banking App evolueert

  • 19 November 2020
  • 72 reacties
  • 51308 Bekeken
Uw Easy Banking App evolueert

Toon eerste bericht

72 reacties

Reputatie 1
Badge

Hallo @Converted 

Onze app is nog steeds beschikbaar in Google Play. Kan je ze helemaal niet meer terugvinden, of krijg je een melding die zegt dat er geen compatibel toestel gevonden is?

Mijn toestel is zogezegd niet compatibel sinds jullie de nieuwe update van de app gepusht hebben. De vorige app stond wel nog mooi compatibel voor mijn tablet. (samsung galaxy tab a 2019).

Dus nu heb ik de vorige app op men tablet staan, maar kan ze niet updaten omdat jullie ze niet compatibel hebben gemaakt voor mijn tablet...

Reputatie 7

Hallo @Converted 

Onze app is nog steeds beschikbaar in Google Play. Kan je ze helemaal niet meer terugvinden, of krijg je een melding die zegt dat er geen compatibel toestel gevonden is?

Mijn toestel is zogezegd niet compatibel sinds jullie de nieuwe update van de app gepusht hebben. De vorige app stond wel nog mooi compatibel voor mijn tablet. (samsung galaxy tab a 2019).

Dus nu heb ik de vorige app op men tablet staan, maar kan ze niet updaten omdat jullie ze niet compatibel hebben gemaakt voor mijn tablet...

Ik laat het meteen voor je nakijken. De update van onze app heeft weliswaar de minimumvereisten aangepast, maar we spreken dan over Android 5.0. Jouw tablet zou dus nog steeds moeten voldoen.

Reputatie 1
Badge

Hallo @Converted 

Onze app is nog steeds beschikbaar in Google Play. Kan je ze helemaal niet meer terugvinden, of krijg je een melding die zegt dat er geen compatibel toestel gevonden is?

Mijn toestel is zogezegd niet compatibel sinds jullie de nieuwe update van de app gepusht hebben. De vorige app stond wel nog mooi compatibel voor mijn tablet. (samsung galaxy tab a 2019).

Dus nu heb ik de vorige app op men tablet staan, maar kan ze niet updaten omdat jullie ze niet compatibel hebben gemaakt voor mijn tablet...

Ik laat het meteen voor je nakijken. De update van onze app heeft weliswaar de minimumvereisten aangepast, maar we spreken dan over Android 5.0. Jouw tablet zou dus nog steeds moeten voldoen.

 

Klopt idd. Heeft de laatste updates. Android 10 weliswaar maar is zeer recent en toestel is helemaal niet oud ofzo…

Heb je hier al feedback over?

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb zojuist opgemerkt dat men in de nieuwe app opnieuw uittreksels kan opvragen nu nog mogelijk maken dat er opnieuw meerdere profielen kunnen ingesteld worden.

Reputatie 7

Hallo @Converted 

Op dit moment heb ik nog geen nieuws; je probleem is nog steeds in onderzoek. Het kan wat langer duren omdat het tot nu toe om een alleenstaand geval gaat, waardoor het moeilijker is om de precieze oorzaak te vinden.

Ik volg het alvast wel op en ik hou je op de hoogte.

Reputatie 1
Badge

Hallo @Converted 

Op dit moment heb ik nog geen nieuws; je probleem is nog steeds in onderzoek. Het kan wat langer duren omdat het tot nu toe om een alleenstaand geval gaat, waardoor het moeilijker is om de precieze oorzaak te vinden.

Ik volg het alvast wel op en ik hou je op de hoogte.

Ik voel het al. Dit probleem wordt ofwel weeral niet opgelost of het gaat maanden duren. Wat is er in godsnaam zo moeilijk om deze tablet toe te voegen aan de lijst...

Reputatie 7

@Converted 

Ondertussen heb ik wat meer informatie voor je. Het gaat vermoedelijk om een bug die opduikt bij bepaalde tablets zonder de de mogelijkheid om een simkaart te gebruiken.

We doen ons best om nog deze week een patch te voorzien die het probleem oplost. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 1
Badge

ub@Converted

Ondertussen heb ik wat meer informatie voor je. Het gaat vermoedelijk om een bug die opduikt bij bepaalde tablets zonder de de mogelijkheid om een simkaart te gebruiken.

We doen ons best om nog deze week een patch te voorzien die het probleem oplost. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Ok Top! Hou me verder op de hoogte aub...

Reputatie 7

Dag @Converted 

Een eerste aanpassing werd doorgevoerd. Lukt het voor jou terug om Easy Banking App te downloaden?

Beste Yannick

Ik heb een I-Phone 5 SE met een update van iOS 11.4. Ik krijg de app niet meer gedownload, aangezien er staat dat het een update van iOS 12 vereist. Ik krijg in mijn softwareupdate te zien dat ik naar iOS 14.4 kan gaan, maar ik krijg de update niet uitgevoerd en dus ook de app niet meer download. Ik gebruikte deze dagelijks, dus vind het wel jammer dat ik door updates genoodzaakt bent om een nieuwere telefoon te kopen. Mijn smartphone kan deze updates niet allemaal volgen wegens gebruik aan GB geheugen.

 

Met vriendelijke groeten

 

Laure 

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht @Laure Vanhove 

Easy Banking App vereist inderdaad minstens iOS12. Dat is een beslissing die genomen werd om de veiligheid van jouw gegevens te kunnen blijven garanderen en om ervoor te kunnen zorgen dat onze app en nieuwe functionaliteiten ook steeds correct werken.

Ik kan je daardoor jammer genoeg enkel aanraden om ruimte op je iPhone vrij te maken zodat je alle updates voor iOS kan installeren. Dat doe je niet alleen best voor onze app, maar ook om ervoor te zorgen dat jouw gsm steeds de meest recente beveiligingsupdates van Apple krijgt. Ik vrees ook dat er op termijn steeds meer apps zullen zijn die oudere besturingssystemen zoals iOS 11 niet langer ondersteunen.

Update is gebeurd, nu staat er onder aanmelden ‘scannen’ maar ik kan niet meer contactloos betalen door QRcode te scannen… ik krijg wel de mogelijkheid om mijn code in te voeren en dan verschijnt er een open scherm met onderaan ‘betaling met Bancontact’ maar de QRcode scannen gaat niet.  

GSM heeft Android 5.1.1versie.

Hey @BiekeM ,

Krijg je een foutmelding wanneer je wilt scannen of wat loopt er precies mis?

Groetjes,

Lieze

Dag @LiezeH

Geen foutmelding, de scan laadt precies niet…  dus het beeld wordt wel gefilmd, geen vierkantje te zien of zo waarbinnen QRcode moet gehouden worden maar er gebeurt dan verder ook niets… Betalingen met bancontact gaan niet meer.   Betalingen ontvangen (dus zelf QRcode aanmaken) lukt wel.

Hey @BiekeM ,

Is dit zowel via het scan gedeelte voor het aanmelden als na het aanmelden via “Betalen”?

Groetjes,

Lieze

Reputatie 1

Beste,

Lees hier enkel negatieve reacties! Typisch België, zagen en klagen maar zelden initiatief nemen of suggesties doen om te verbeteren.

Voor mij is de nieuwe app een enorme verbetering, na al die tijd kan ik nu online betalingen doen  rechtstreeks of via een QR-code en wordt het juiste rekeningnummer ingebracht.

Nu wordt eveneens automatisch de bewaarde mededeling ingevuld als ik een overschrijving naar een bewaarde begunstigde doe.

Nog veel moed om al de negatieve commentaren beleefd te beantwoorden.


Dag Bruno

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat de ervaring met de nieuwe app positief is voor jou, en dat de verbetering merkbaar is.

We blijven natuurlijk graag feedback van alle aard ontvangen, zodat we steeds kunnen verbeteren.

Groeten

LienV

Hallo, 

Wat ik mis sinds de laatste update van de app (op Iphone) is de mogelijkheid om het saldo in grafiek te zien als ik de smartphone 90 graden draai. Ik vond dit best een nuttige feature om de evolutie van mijn saldo op te volgen. Kan dit opnieuw worden toegevoegd?

Alvast bedankt,Steven

Bedankt voor je feedback, @Svdm .

We geven ditintern door zodat onze ontwikkelaars dit kunnen bekijken.

Groetjes,

Lieze

Reputatie 7

Hallo @Katelijne Sedeyn 

De mogelijkheid om doorlopende opdrachten te wijzigen keert binnenkort terug. In een eerste stap werd het alvast al terug mogelijk gemaakt om bestaande doorlopende opdrachten aan te maken en te verwijderen via onze app.

In tussentijd blijft het alvast wel mogelijk om je doorlopende opdrachten te wijzigen via Easy Banking Web (onze site) wanneer je aanmeldt via een pc, laptop of via de browser van een tablet.

Wat betreft je vraag over het uitvoeren van verrichtingen via Bancontact in onze kantoren; wat bedoel je precies? Bedoel je het uitvoeren van overschrijvingen via een automaat?

Hallo,

Sinds kort kan mijn dochter met een Android -toestel terug betalingen doen  vanop het beginscherm van de App,ik daarentegen met een Apple-toestel kan dit niet na de laatste update.Wat is de reden hiervoor?

Groeten!

Reputatie 7

Hallo @Glenn L. , 

Voor Apple-toestellen wordt de mogelijkheid om meteen vanop het aanmeldscherm Bancontact-betalingen uit te voeren en te ontvangen nog ontwikkeld. Ze wordt zo snel mogelijk toegevoegd.

Hallo @Glenn L. , 

Voor Apple-toestellen wordt de mogelijkheid om meteen vanop het aanmeldscherm Bancontact-betalingen uit te voeren en te ontvangen nog ontwikkeld. Ze wordt zo snel mogelijk toegevoegd.

En zal ik dan via de App ook terug in staat zijn om de grafieken te consulteren of is dit nog steeds niet mogelijk in de nieuwste versie?En indien niet is dit dan de planning om dit terug in de App te verwerken of niet?

Groeten

Reageer