Beantwoord

Visa debit kaart toevoegen in Payconiq lukt niet

  • 2 February 2022
  • 29 reacties
  • 1063 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

@LarsD @YannickB 

 

enige updates hierrond? 
 

Het lukt nog altijd niet! 

Reputatie 7

Hallo @VHB Vrijdagavond heeft Payconiq by Bancontact ons laten weten dat ze opnieuw enkele parameters hebben aangepast en dat het nu in orde zou moeten zijn?

Heb je bij je laatste poging ook zonder je VPN geprobeerd? Zoniet dan raad ik je aan om die nogmaals volledig uit te schakelen en je toestel herop te starten voordat je opnieuw probeert te betalen.

@YannickB 

jammer maar helaas… 

 

Reputatie 4

Indien een browserreset op het toestel niets heeft veranderd, dan raden we aan contact te nemen met Payconiq by Bancontact. Je kan namelijk vragen om opnieuw een reset te doen van de applicatie.

Je kan hen contacteren per mail via support@payconiq.be en per telefoon via 02 234 11 49.

Bij sommigen die dus een probleem hadden met Payconiq leek een reset wel het probleem te verhelpen.

Na de reset kan je best dan ook de app verwijderen en opnieuw installeren.

Als er nog steeds problemen zijn laat ons dit zeker weten.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer